Mantıksız bi taban puan

  • Konbuyu başlatan Konbuyu başlatan mavi_38
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Okuma süresi: 0:17
ya yinede belli olmaz bizim bölümden ihtiyaç çok örtülü bir atamada yapabilirler yani bu sayıyı verip daha fazla atama olamazmı ne bileyim olmaz olmaz dememeli

arkadaşım inşallah deiğin gibi olur ve hepimiz hayırlısıyla atanirız biraz umutlansak mı ne? nasılsa alıştık ha ne dersiniz
 
arkaşdaşlar 30 a kadarda düşmez ama yine belli olmaz tahminmce 50den aşağı zor düşer ama tabii 26 işaretlemeyn çok kişi war.yinede tercih yapmada fayda war...hakkınızda herşeyin hyrlısı
 
bazı okulların yanında okulöncesi genel müdürlüğü yazıyo:S bu ne demek bilen var mı
 
onun anlamı şu : o okullar bağımsız anaokulu ama tabii milli eğitime bağlı...yani ilköğretim bünyesinde değil ve bir arkadaşımdan biliyorum,biraz daha ağır oluyomuş çalışma şartları...
 
Teşekkür ederim. bi de bu yatılı bölge okullarının diğerlerinden bi farkı var mı acaba ?
 
rica ederim...yiboların farkı şu,sorumluluk biraz daha fazla oluyormuş...diğer öğretmenlere gece nöbeti veriliyormuş ama anasınıfı öğretmenleri bu uygulamaya tabi tutulmuyor tabii...anasınıfı öğrencilerinden yatılı kalan varsa,öğretmene lojman veriliyormuş diye biliyorum.
 
yibo nun açılımı yatılı ilköğretim bölge okulu mu???
 
tekrar teşekkür ederim :) çok yardımcı oldun gerçekten. listemi yenilemeliyim :)
atamalarda bol şans umarım dilediğin yere atanabilirsin :)
 
rica ederim,önemli değil...ve teşekkürler ama ben tercih yapmıcam,okulum bitmedi daha :( sana da bol şans,ALLAH gönlüne göre versin...
 
Teşekkür ederim. bi de bu yatılı bölge okullarının diğerlerinden bi farkı var mı acaba ?

arkadaşın dediği gibi gece nöbetleri oluyor ancak okulöncesi öğretmenlerine görev verilmiyor diye bir durum söz konusu değil... ihtiyaç olduğu takdirde okulöncesi öğretmenlerine de gece nöbeti veriliyor. Yibo yönetmeliğinden araştırdım ve ilçede yibo bulunan bir ilçe milli eğitim müdürüne sordum. Yani gece nöbetine bizim de kalma durumumuz var arkadaşlar bilginize...
 
bu kadar insan varken neden taban puan 30 ki ben hiç bişey anlamadımm kadrolu 67 de kaldı en son şimdi 30 za cektiler tabanı neye dayanarak acan bizleri yine ümit kapısına götürüp boş getirmek içinmi mesela benim puanım 43.65 benn şim bu taban puana güvenip ümitleneyimmi yanii hiç bi moantıgı yok bence
arkadaşlar sözleşmeli oluta tekrar sınava girenler mebin branş sıralamasında yer alıyormu bilen varmı lütfen cevap bekliyorum
 
şuan kimse sitede yokmu cevap bekliyorummmm
 
sıralamada sözleşmeliler yokk denılıyoo ama ozaman neden taban puan 30 dıye düşünüyo insan.. bence sözleşmelilerde var kı o sıralamada taban bukadar düşük..
 
evet hocam
var szöelşemli çalışanalrd ASIRADA
 
sıralamada sözleşmeliler yokk denılıyoo ama ozaman neden taban puan 30 dıye düşünüyo insan.. bence sözleşmelilerde var kı o sıralamada taban bukadar düşük..

var hocamnasıl olmaz.geçenyıl 45.500 le atanan sözleşmlileroldu.
 
bence atama bekleyenlerin o.ö öğrt. net sayısını görmek için yapılmış olabilir. eğerki idda edilen 10000 okul öncesi sözleşmeli alım yapılcaksa şubatta ön hazırlık için olbilir. sizce?
 
Arkadaşlar taban puanı kadrolu taban puanla kıyaslamayın bence..çünkü sözleşmeli çalışanlarda bu sıralamada var.Benim düşüncem bu sınavda çok yüksek alan pek yok o nedenle tabanı düşük tuttular bence..30 ile 45 arası yığılma çok diye düşünüyorum.ama mantıklı olan tabanın en az 40 ta kalması.yoksa bu taban gerçekten çok mantıksız olur.alıma bakınca gerçekten taban çok düşük ama bakalım tamamen sürpriz olacak.Allah'tan hayırlısı...
 
arkadaşlar sözleşmeli oluta tekrar sınava girenler mebin branş sıralamasında yer alıyormu bilen varmı lütfen cevap bekliyorum
var canım benim 6 arkadaşım sözleşmeli olmasına rağmen sınava girdi ve sıralamanın için de yer alıyor merak etme...
 
ozaman biz nasıl tercıh yapıcaz gercek sıralamamızı bılmıyoruz.. 56 puanım var önümde en az 1800 kişi var gözüküyo taban puan 30.. budurumda 59 lar zor atanıyoo.. eger bu sıralamada sözleşmeli çalısan varsa taban 30 olması mantıklı ama sözleşmeli çalısanlar bu sıralamada yok deniliyooo.. diğer branşlarada sordum yok diyolar.. kafam karıştı tercıh bıle yapmamayı düşündüğüm zamanlar oluyoo..
 

Hoşgeldin!

Sitemize hoşgeldiniz, avantajlardan yararlanmak için kayıt olabilirsiniz.

Kayıt Ol!

23 Yıldır Sizlerle

23 yıldır sizlerleyiz. Türkiye'nin ilk okul öncesi eğitim platformu
Geri
Üst