Malzeme desteği

  • Konbuyu başlatan Konbuyu başlatan mzyn80
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Okuma süresi: 0:08
Puanları 0
Solutions 0
Katılım
19 Şub 2008
Mesajlar
7
Tepki Skoru
0
Puanları
0
Yaş
45
Konum
m
@mzyn80
merhaba okulum bingöl de karlıovada bir okul.çocukların pastel boya,sulu boya ve fon kartonu gibi malzeleri karsılama imkanı yok.yard
ım ederseniz sevinirim
 
merhaba okulum bingöl de karlıovada bir okul.çocukların pastel boya,sulu boya ve fon kartonu gibi malzeleri karsılama imkanı yok.yard
ım ederseniz sevinirim

oraları çok iyi bilirim.zor şartlarda görev yapıyorsunuz.ama kaymakam,belediye başkanı ve değişik sivil toplum kuruluşlarından az çok yardım talep edebilirsiniz.orda en çok yardımcı olacak kişi kaymakamdır.ondan en iyi şekilde istifade edebilirsiniz.
 
merhaba ben dıyarbakır dıclede ogretmenlık yapıyorum sınıfım lojmanı tahsısı ettıler 2 tane kucuk halıdan baska hıcbır malzeme yok lutfen kısa zamanda yardımınızı beklıyorum boya halı masa sandalye acıl sımdıden tesekurler
 
Merhaba arkadaşlar ben muş malazgirtin karakaya köyüne yeni atandım sağlam bi tane oyuncak yok,batıdaki anaokullarına sesleniyorum eğer fazla yada kullanmadığınız oyuncaklar varsa lütfen yollayın
 
bizded hiç bir malzeme yok napcaz bilmiyom walla...:ggggdw:
 
Ben de çok zor durumdayım :(
 
Mardinin derik ilçesi yukarı mezra i.o gorev yapıyorum sınıfımda masa ve sandalyenın dışında hıç bırsey yok lütfen yardım edin
 
bende batıdayım ama hiç oyuncak yoktu sınıfımda . hiç kimseden yardım bulamayınca kendim aldım. Bence biraz fedakarlık yapabilirsiniz
 
Arkadaşlar ben de mardinini aşağı cevizpınar köyündeyim...Sınıfımız da prit,fon kartonu,elişi kağıdı,oyuncak(özellikle eğitici oyuncaklar)ihtiyacımız var.Yardımlarınızı bekliyorum.Şimdiden teşekkürler.
 

Hoşgeldin!

Sitemize hoşgeldiniz, avantajlardan yararlanmak için kayıt olabilirsiniz.

Kayıt Ol!

23 Yıldır Sizlerle

23 yıldır sizlerleyiz. Türkiye'nin ilk okul öncesi eğitim platformu
Geri
Üst