Lütfen ama lütfen sizden rica ediyorum yaaaaaaaa............

  • Konbuyu başlatan Konbuyu başlatan she_kill
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Okuma süresi: 51:35
mailto:bilgiedinme@meb.gov.tr
http://www.basbakanlik.gov.tr/Forms/...tionEntry.aspx
http://www.akim.akparti.org.tr:8080/...svuruGiris.jsp
mailto:personel@meb.gov.tr
mtemel@meb.gov.tr.
cdemirtas@meb.gov.tr
salihcelik@meb.gov.tr
recepisik@meb.gov.tr
asarslan@meb.gov.tr
rkaya@meb.gov.tr
Sadettin SABAZ OKULÖNCESİ EĞİTİM GENEL MÜDÜRLÜĞÜNE BAĞLI MÜSTEŞAR.
ssabaz@meb.gov.tr
mub@meb.gov.tr BUDA MÜSTEŞARLIK BÜROSUNUN.
BUYRUN ARKADŞLAR.
ARKADAŞLAR BU ADRESLERE YOĞUNLAŞIN ÇOK DAĞILDIK BU ŞEKİLDE DAĞILIRSAK BİRLK SAĞLANMAZ HERKES AYRI YERLERE MAİL ATMASIN
AYRICA EĞİTİM SEN E DEVLET EGEMEN BAĞIŞ.................. BAŞBAKANLIK AVRUPA BİRLİĞİ GENEL SEKRETERLİĞİNE .............................orayada mail atın
::::::::::::::::::::::::::::BAŞBAKANLIK AVRUPA BİRLİĞİ GENEL SEKRETERLİĞİ ::::::::::::::::::::::::::::::::::::::: hadi diğer adreslerle birlikte burayıda sıkıştıralım

 
hadi arkadaşlar onlara pes etmediğimi gösterelim
 
mailto:bilgiedinme@meb.gov.tr
http://www.basbakanlik.gov.tr/Forms/...tionEntry.aspx
http://www.akim.akparti.org.tr:8080/...svuruGiris.jsp
mailto:personel@meb.gov.tr
mtemel@meb.gov.tr.
cdemirtas@meb.gov.tr
salihcelik@meb.gov.tr
recepisik@meb.gov.tr
asarslan@meb.gov.tr
rkaya@meb.gov.tr
Sadettin SABAZ OKULÖNCESİ EĞİTİM GENEL MÜDÜRLÜĞÜNE BAĞLI MÜSTEŞAR.
ssabaz@meb.gov.tr
mub@meb.gov.tr BUDA MÜSTEŞARLIK BÜROSUNUN.
BUYRUN ARKADŞLAR.
ARKADAŞLAR BU ADRESLERE YOĞUNLAŞIN ÇOK DAĞILDIK BU ŞEKİLDE DAĞILIRSAK BİRLK SAĞLANMAZ HERKES AYRI YERLERE MAİL ATMASIN
AYRICA EĞİTİM SEN E DEVLET EGEMEN BAĞIŞ.................. BAŞBAKANLIK AVRUPA BİRLİĞİ GENEL SEKRETERLİĞİNE .............................orayada mail atın
::::::::::::::::::::::::::::BAŞBAKANLIK AVRUPA BİRLİĞİ GENEL SEKRETERLİĞİ ::::::::::::::::::::::::::::::::::::::: hadi diğer adreslerle birlikte burayıda sıkıştıralım
egemen@egemenbagis.com
cavusoglu@tbmm.gov.tr AİHM Ak Parti Avrupa Konseyi Parlamenter Meclis Başkanı
 
begümm oynatmana az kaldı haberin ola :)
sanırım sen artık rüyanda tüm bu maila dreslerini görüyosundur. yahu hangi bölüme girsem bu adresleri yazmışsın. samimiyetle söylüyorum kafayı fena bozmuşsun bunlarla, olursa olur olmazsa olmaz de...
 
begümm oynatmana az kaldı haberin ola :)
sanırım sen artık rüyanda tüm bu maila dreslerini görüyosundur. yahu hangi bölüme girsem bu adresleri yazmışsın. samimiyetle söylüyorum kafayı fena bozmuşsun bunlarla, olursa olur olmazsa olmaz de...
canım sen geceni gündüzüne katıp çalışmak yemekten içmekten gezmekten eğlenmekten ders çalışmak için mahrum olmak ne demek bilirmisin sen ailene destek vermek için geceni gündüzüne katıp ders çalışmak için uykusuz geceler geçirmek ne demek bilirmisin atamalarda 0.8 kaçırıp bir sene deliller gibi onun hayalini kurup çok yaklaşmışken bu hayalden vazgeçmenin imkansız olduğunun ne demek olduğunu bilirmisin bunları bilseydin inanıyorum ki şimdi yazdığın şeyleri yazmaktan utanırdın ben emek verdim emeğimin karşılığını istiyorum sizler gibi hazıra konmak istemiyorum yeter mi umarın yazdıklarımdamn ne anlatmak istediğimi anlayabilmişsndir
 
şunuda unutma büte kaldığın için burda ne kadar zor durumda kaldığını o durumda olduğun için sana destek verdiğimi moral verdiğimi unutum bunları yazmaya utanmadıysan ben sana ne deyim artık fazla uzun cümle kurmaya değmezsin
 
begüm hocam bırakkkk bu insanalrı küçük insanalr bunalr...desteğe devammmmmmmmmmmmmm :) arkadaş dalga geçmiş ama ben cidden dün gece rüyamda mai latıyordum :)
 
begüm hocam bırakkkk bu insanalrı küçük insanalr bunalr...desteğe devammmmmmmmmmmmmm :) arkadaş dalga geçmiş ama ben cidden dün gece rüyamda mai latıyordum :)
tuzu kuru küçük insanlarla uğraşmak ne kadar zor birde ne yazık ki bunlar öğretmmen olacaklar işte
 
bence dalga geçeceğine otursun ders çalışsın finallere az kaldı tabi onu düşünecek kapasite varsa
 
mailto:bilgiedinme@meb.gov.tr
http://www.basbakanlik.gov.tr/Forms/...tionEntry.aspx
http://www.akim.akparti.org.tr:8080/...svuruGiris.jsp
mailto:personel@meb.gov.tr
mtemel@meb.gov.tr.
cdemirtas@meb.gov.tr
salihcelik@meb.gov.tr
recepisik@meb.gov.tr
asarslan@meb.gov.tr
rkaya@meb.gov.tr
Sadettin SABAZ OKULÖNCESİ EĞİTİM GENEL MÜDÜRLÜĞÜNE BAĞLI MÜSTEŞAR.
ssabaz@meb.gov.tr
mub@meb.gov.tr BUDA MÜSTEŞARLIK BÜROSUNUN.
BUYRUN ARKADŞLAR.
ARKADAŞLAR BU ADRESLERE YOĞUNLAŞIN ÇOK DAĞILDIK BU ŞEKİLDE DAĞILIRSAK BİRLK SAĞLANMAZ HERKES AYRI YERLERE MAİL ATMASIN
AYRICA EĞİTİM SEN E DEVLET EGEMEN BAĞIŞ.................. BAŞBAKANLIK AVRUPA BİRLİĞİ GENEL SEKRETERLİĞİNE .............................orayada mail atın
::::::::::::::::::::::::::::BAŞBAKANLIK AVRUPA BİRLİĞİ GENEL SEKRETERLİĞİ ::::::::::::::::::::::::::::::::::::::: hadi diğer adreslerle birlikte burayıda sıkıştıralım
egemen@egemenbagis.com
cavusoglu@tbmm.gov.tr AİHM Ak Parti Avrupa Konseyi Parlamenter Meclis Başkanı
 
şunuda unutma büte kaldığın için burda ne kadar zor durumda kaldığını o durumda olduğun için sana destek verdiğimi moral verdiğimi unutum bunları yazmaya utanmadıysan ben sana ne deyim artık fazla uzun cümle kurmaya değmezsin

oooo begüm sen yanlış anlamışın dediğim şeyi... ben senin için söyledimmm bu kadar yıpratıyosun kendini manasında.
neden yanlış anladın bunu sen şimdi yaa
 
0312 419 74 09 Fax:0312 424 16 13 Egemen Bağış irtibat numaraları
 
bence dalga geçeceğine otursun ders çalışsın finallere az kaldı tabi onu düşünecek kapasite varsa

begüm yazık yaa.. valla üzüldüm şimdi bu söylediğine, beb bir artniyet taşımadan söyledim onları ama sen bu atama yüzünden fazlasıyla yıpranmışsın baksana nerelere çektin yaptığım ufak bi latifeyi, sen kendini iyi hisset diye yazmıştım oysa ki. ayrıca gece gündüz çalışmak, aileye destek olmak nedir çok ama çok iyi bilirim...
 
oooo begüm sen yanlış anlamışın dediğim şeyi... ben senin için söyledimmm bu kadar yıpratıyosun kendini manasında.
neden yanlış anladın bunu sen şimdi yaa
hocam bak burda bir amaç için gece gündüz uğraşıyoiruz sinirlerimiz bozuldu hepimiz yıprandık ben atanmak istiyorum benim gibi destek veren diğer arkadaşlarda dört yıl okudum ücretli öğretmenlik yapmak için değil hakkımız olamn için uğraşıyoruz evet yıprandım ama herkese helali hoş olsun
 
begüm yazık yaa.. valla üzüldüm şimdi bu söylediğine, beb bir artniyet taşımadan söyledim onları ama sen bu atama yüzünden fazlasıyla yıpranmışsın baksana nerelere çektin yaptığım ufak bi latifeyi, sen kendini iyi hisset diye yazmıştım oysa ki. ayrıca gece gündüz çalışmak, aileye destek olmak nedir çok ama çok iyi bilirim...
hocam lütfen uzatmayalım şu bir yıldır gerçekten her bakımdan yıprandım varsa hatam özür dilerim benim çektiklerimi bir ben bir allah bilir emeğe saygısızlık gibi nitelendirdim yanlışım varsa tekrar özür dilerim
 
hocam bak burda bir amaç için gece gündüz uğraşıyoiruz sinirlerimiz bozuldu hepimiz yıprandık ben atanmak istiyorum benim gibi destek veren diğer arkadaşlarda dört yıl okudum ücretli öğretmenlik yapmak için değil hakkımız olamn için uğraşıyoruz evet yıprandım ama herkese helali hoş olsun

sinirleri herkesin gergin ama söylenen birşeyi anlamadan bu kadar ağır konuşmak, bu kadar rencide edici sözler söylemek pek yakışık olmadı ya..
benimde sinirlerim gergin kpssden iyi bir puan aldım ama başvuru yapamıorum eylülde de yapamıcam benim durumum daha kötü ama kimseyi anlamadan kırmıyorum.. ayrıca emek hepimiz veriyoruz ve bu çabaları da yermiyorum...
neyse hocam canın sağolsun
 
canım sen geceni gündüzüne katıp çalışmak yemekten içmekten gezmekten eğlenmekten ders çalışmak için mahrum olmak ne demek bilirmisin sen ailene destek vermek için geceni gündüzüne katıp ders çalışmak için uykusuz geceler geçirmek ne demek bilirmisin atamalarda 0.8 kaçırıp bir sene deliller gibi onun hayalini kurup çok yaklaşmışken bu hayalden vazgeçmenin imkansız olduğunun ne demek olduğunu bilirmisin bunları bilseydin inanıyorum ki şimdi yazdığın şeyleri yazmaktan utanırdın ben emek verdim emeğimin karşılığını istiyorum sizler gibi hazıra konmak istemiyorum yeter mi umarın yazdıklarımdamn ne anlatmak istediğimi anlayabilmişsndir

arkadaşım allah emeklerinin karşılığını versin inş. seni çok iyi anlıyorum hayatı durdurmak ve sonunda elinin boş kalması çok kötü bişey:((
 
sinirleri herkesin gergin ama söylenen birşeyi anlamadan bu kadar ağır konuşmak, bu kadar rencide edici sözler söylemek pek yakışık olmadı ya..
benimde sinirlerim gergin kpssden iyi bir puan aldım ama başvuru yapamıorum eylülde de yapamıcam benim durumum daha kötü ama kimseyi anlamadan kırmıyorum.. ayrıca emek hepimiz veriyoruz ve bu çabaları da yermiyorum...
neyse hocam canın sağolsun
allah herkesin yüzünü güldürsün allah kimsenin emeğini boşa çıkarmasın yanlışım varsa ben özürümü diledim arkadaşım takdir senin
 
arkadaşım allah emeklerinin karşılığını versin inş. seni çok iyi anlıyorum hayatı durdurmak ve sonunda elinin boş kalması çok kötü bişey:((
bu mübarek günlerde dilerim rabbimden kimsenin emeğini boşuna çıkarmasın arkadaşlar şunu iyi bilin ben burda umut dağıtmıyorum hakkımız olanı alalım diye uğraşıyorum ama hakkım geçtiyse hepinize heleli hoş olsun bu tarz yorumlara üzülüyorum evet yoruldüm sinirlerim bozuldu bir amacımız var olur yada olmaz biz elimizden geleni yapıyoruz bu şekilde olunca üzülüyorum isterseniz pes edin arkadaşlar ben kimseyi zorlamıyorum pes edin kaderinize razı olun benim söyleyeceklerim bukadar
 

Hoşgeldin!

Sitemize hoşgeldiniz, avantajlardan yararlanmak için kayıt olabilirsiniz.

Kayıt Ol!

23 Yıldır Sizlerle

23 yıldır sizlerleyiz. Türkiye'nin ilk okul öncesi eğitim platformu
Geri
Üst