Kpss puanları buraya

  • Konbuyu başlatan Konbuyu başlatan tkzehra
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Okuma süresi: 0:03
54,233 puan ile doğu haricinde biryere atanamam sanırım dimi:( hatta doğu bile olmaz diye düşünüyorum.bir fikri olan varsa söylesin..
benim bu yönce olumlu düşüncem yok hiç :(
 
baslık actım sözleşmeli eylul ayı ılk haftası ıle ılgılı orayı okurmusunuz önemlı
 
77.432 arkadaşlar Allah hepimizin yardımcısı olsun...
 
yeni duyunm alan yok mu arkadaşlar bu sene nerdeyse kimse bişi öğrenememiş tanıdıklarından :S
 
hocam 77 puanla nasıl kadroya geçemediniz geçen sene.
yok hocam ben geçen yıl 72.5 ile silopiye atanmıştım bu yıl tekrar grdim sınava bu yıl da 77 aldım ama 72.5 ile silopiye atanan nerdeyse tek insanım o da benim şanssızlığım oldu
 
suan tek dusuncem ne kadar sözleşmeden kadroya gecer bılemıyoruz...onlardan cok gecen olursa....bızden de ne kadar kısı onumuzde onları tahmın edıyorum en azından....egerkı butten kalanlar yetısmezse...tahmınımı bızlerden dısarda atama bekleyenlerden gıdenlerde olucaktır...azalıcak ozaman onumuzde bekleyenn ..sözleşmeli bekleyen 5000 e felan duser dıye tahmın edıyorum

ben de sözleşmedeyim 71.700 puanım var ve benim gibi bekleyen çok arkadaşım var.Kısaca şunu belirteyim küçümsesnemeyecek kadar sözleşmede kadro bekleyen arkadaşlar var...Geçen atamalarda kadrolu atanabiliyordum çok pişmanın yazmadığıma,bu atamada yazacağım inşallah olur:(halime şükrediyorum ama çok sıkıldım çalıştığım yerden:(olanaklar çok kısıtlı...
 
ben de sözleşmedeyim 71.700 puanım var ve benim gibi bekleyen çok arkadaşım var.Kısaca şunu belirteyim küçümsesnemeyecek kadar sözleşmede kadro bekleyen arkadaşlar var...Geçen atamalarda kadrolu atanabiliyordum çok pişmanın yazmadığıma,bu atamada yazacağım inşallah olur:(halime şükrediyorum ama çok sıkıldım çalıştığım yerden:(olanaklar çok kısıtlı...

yaz arkadaşım yaz kadroyu arkanda biz varız sen kadroluya geç kaçırma fırsatı bizlerde senden boşalan sözleşmeliye geçelim ama her şartlarda şükretmesini bilmek çok güzel ..
 
benim doğrularım eksik eminim.Dün dilekçemi verdim.Ayrıca başbakanlığa da dilekçe yolladım.Aday bilgilerinden referans numarası alıyorsunuz. mutlaka cevap geliyormuş.Hakkımızı arayalım,basına da sesimizi duyuralım.bir terslik var bu işte bir arkadaşa da çok düşük beklerken yüksek puan geldi.

geçen sene de aynı şeyler oldu arkadaşlar,bir çok arkadaş dilekçe falan gönderdi,hatta bir ara söylenti çıktı sınav iptal edilecek puanlama yanlış yapılmış falan diye.Benim de beklediğimden farklı gelmişti boşlarım yanlış sayılmış gibi görünüyordu.Ama hiç umursamıyorlar bile bu girişimleri aynı şekilde bizde ümitlendik bekledik,onlar her şekilde haklı çıkar.İnşallah sizin girişimleriniz başarıyla sonuçlanır ama malesef,hiç zannetmiyorum aksi takdirde çıkamazlar bu işin içinden,malesef...:(
 
yaz arkadaşım yaz kadroyu arkanda biz varız sen kadroluya geç kaçırma fırsatı bizlerde senden boşalan sözleşmeliye geçelim ama her şartlarda şükretmesini bilmek çok güzel ..

Bu defa kesin yazacağım bazı doğu illerinin merkezlerini,kısıtlı imkanlarla çalışıp yine kısıtlı bir yerede gitmek istemiyorum:( en son kadrolu yapılan atamda 90 larda puan vardı ve yine yüksek puanlar şaşırmıştım buzamana kadar neredeymiş bunlar diye...insanalr bekliyorlar ve benim arkadaşlarda da var benim puandan daha yüksek puanlı olup istediğim yer olmazsa kadroya geçmiyorum diyen
 
Arkadaşlar bir şey sorcam sizce bu büt mağdurları eylül sözleşmeli atamalarına yetişebilir mi ne dersiniz????
 
biz büt. mağdurları inşallah yetişeceğiz allahın izniyle... ben ve birçok arkadaşım meb.e aöf'ye bu yönde dilekçe gönderdik. en azından meb.in bunu bilmesi olumlu bir gelişmeye neden olabilir çünkü nimet çubukçu yeterli mezun yok dedi durum böyle olunca da yetiştirilme gibi bir durumumuz olabilir.
inşallah yetişeceğiz ve hakkımız olan bu haktan yararlanacağız.
zaten eylül ilk 2 hafta yer değiştirmeler var ek atama da bundan sonra yapılırsa bir şekilde umut var yetişme konusunda...
 
benİm gy 46,25
gk 30,50
eb 71,25 net
puanim da 68,897
acaba atanabİlİr mİyİm :( bİ fİkrİ olan var mi gerÇekten 65 e dÜŞer mİ bu taban puanlar? Yardimci olursaniz sevİnİrİm
 
benim puanım 73 .geçen sene sözleşmeli atandım.bu sene kadro gelirmi acaba...samsun yada ordu istiyorum sizce şansım varmı..samsun ve orduyu düşünen varmı..lütfen yorumlarınızı bekliyorum..
 
ben hiç bişey anlamıyorum bu olaydan yha bu nimet ne yapıo o koltukta oturupta...
madem her sene aynı muhabbet aöf'nın bızle derdı ne yha en azından 4. sınıfları 1 hafta once falan açıklasalar...

off ama yhaaa....
 

Hoşgeldin!

Sitemize hoşgeldiniz, avantajlardan yararlanmak için kayıt olabilirsiniz.

Kayıt Ol!

23 Yıldır Sizlerle

23 yıldır sizlerleyiz. Türkiye'nin ilk okul öncesi eğitim platformu
Geri
Üst