Kpss İÇerİĞİ degİŞecekmİ?yalÇin neden o.Ö branŞini aÇik branŞlar arasinda sÖylemedİ

  • Konbuyu başlatan Konbuyu başlatan asudeyim
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Okuma süresi: 0:13
Puanları 0
Solutions 0
Katılım
26 Eki 2009
Mesajlar
540
Tepki Skoru
0
Puanları
0
Yaş
45
@asudeyim
İnŞ Öyledİr :)
 
hocam ya o.öncesinden çok alındığı için tepki oluşturmamak amacıyla bizi es geçti,ya da puanlar çok düştüğü için bizim atamayı toplu ağustos da yapmayı pilanlıyorlarmış hissine kapıldım.inşallah ilk düşündüğüm gibi olur.
 
arkadaşlar panik yok sadece tepki çekmemek için dile getirmiyorlar bence.bizden alım ayrı ve yüksek olacak bence bugün okula bi yazı geldi okuyp imzaladım.18 hazirana kadar alan taraması yapılıp veliler bizzat okula çağrılrp seminer yapılacak ve ben görevlendirildim 24 mayıstada yerel kanalda görevliydim oö yaygınlaştırma adına bugün 18 00 de selçuk ünv den araştırma görevlisi gelecek çalışmalar hızlandı merak etmeyin bu sene bizden herkes atanacak sbredin ve görün hayırlısıyla herşey güzel olacak.haziranda yapmazlarsa ağustosta serbest kontenjandan mutlaka bize kullanacaklar.unutmayın ücretliye başvurmayın.bu kontenjan bizim için alındı ben öyle düşünüyorum.
 
hocam ya o.öncesinden çok alındığı için tepki oluşturmamak amacıyla bizi es geçti,ya da puanlar çok düştüğü için bizim atamayı toplu ağustos da yapmayı pilanlıyorlarmış hissine kapıldım.inşallah ilk düşündüğüm gibi olur.

hocam bende sizin gibi düşünmüştüm ama rehberlikçileri 21 kadrolu görünce bu tamamen silindi kafamdan.birde dersane müdürü kesinlile bakanlıkla görüştüğünü ve kpss ye girme şartıyla herkesi alacaklarını söylüyor.bilmiyorum adam niye dersaneyi riske atsınki bakalım.ALLAH ne verirse hayırlısını versin.
 
arkadaşlar panik yok sadece tepki çekmemek için dile getirmiyorlar bence.bizden alım ayrı ve yüksek olacak bence bugün okula bi yazı geldi okuyp imzaladım.18 hazirana kadar alan taraması yapılıp veliler bizzat okula çağrılrp seminer yapılacak ve ben görevlendirildim 24 mayıstada yerel kanalda görevliydim oö yaygınlaştırma adına bugün 18 00 de selçuk ünv den araştırma görevlisi gelecek çalışmalar hızlandı merak etmeyin bu sene bizden herkes atanacak sbredin ve görün hayırlısıyla herşey güzel olacak.haziranda yapmazlarsa ağustosta serbest kontenjandan mutlaka bize kullanacaklar.unutmayın ücretliye başvurmayın.bu kontenjan bizim için alındı ben öyle düşünüyorum.
hcm zaten ücretliye başvurmayacağız da siz neden hala bırakmadınız madem bu kadar karşısınız
 
hcm zaten ücretliye başvurmayacağız da siz neden hala bırakmadınız madem bu kadar karşısınız
hocam haklısınız ama ben başladağımda bu olaylar yoktu ve ben 15 senedir bu işi yapıyorum başladığım işi hiç yarım bırakmadım çocukları düşünerek bu sene bunu yapamadım.daha önce yazmıştım okumamışsın mem e gitmiştim bırakmak için ozaman yerimi açık göstermeden hemen ücretli vereceklerini hatta bi sosyalcinin başvurduğunu söylediler.yani o zaman işe yaramıyacaktı.ama şimdi öyle değil şimdi duyduğuma göre ağustos atamasından önce ücretli başvurusu alacaklar şimdi çok önemli kendi önümüzü kapatmamak için ısrarla hatırlatıyorum.bide benim için bu sene çok zordu arkadaşım zor çalıştım emin olabilirsin bebekle yani..
 
arkadaşlar az önce araştırma görevlisi cengiz çelik ile tanıştım seminere gelmişti buraya ve çok şaşırtıcı benim için bu sitenin kurucu üyesiymiş çok mutlu oldum bu sitede gerçekten aile gibi olduk inşallah atanıp bir gün biyerlerde sizlerlede karşılaşırız.
 
arkadaşlar az önce araştırma görevlisi cengiz çelik ile tanıştım seminere gelmişti buraya ve çok şaşırtıcı benim için bu sitenin kurucu üyesiymiş çok mutlu oldum bu sitede gerçekten aile gibi olduk inşallah atanıp bir gün biyerlerde sizlerlede karşılaşırız.
biz büyük bir aileyiz zaten elfida hocam:)))
 
slm arkadaşlar......... okul öncesi ile ilgili haberleri yakından takip ettiğiniz için teşekkürler. bende okul öncesi öğretmeniyim ama takıp edemiyorum.........
 
evet arkadaşlar röportajdan önce sınıf,rehber ve okul öncesi öncelikli dendi dikkatli dinleyin ..
 
elfida sen nerdesin canım?cengiz hoca bizim üniversitenin anaokulu öğretmenliği mezunudur.eşi de sınıf arkadaşı şu anda okul öncesinde görev yapıyor.evet bu sitenin kurucularındandır ve çok kaliteli,faal bir insandır,akdemisyenliği ise tartışılmaz.gerçi selçuk üniversitesinin bütün akedemisyenleri çok kalitelidir,bizleri de öyle yetiştirdiler.buradan hepsine sevgiler saygılar.elfidacım çok şanslısın, seminerleri takip edersen diğer akademisyenlerimizle de tanışıp onlardan çok yararlı şeyler öğrenirsin.
 
elfida sen nerdesin canım?cengiz hoca bizim üniversitenin anaokulu öğretmenliği mezunudur.eşi de sınıf arkadaşı şu anda okul öncesinde görev yapıyor.evet bu sitenin kurucularındandır ve çok kaliteli,faal bir insandır,akdemisyenliği ise tartışılmaz.gerçi selçuk üniversitesinin bütün akedemisyenleri çok kalitelidir,bizleri de öyle yetiştirdiler.buradan hepsine sevgiler saygılar.elfidacım çok şanslısın, seminerleri takip edersen diğer akademisyenlerimizle de tanışıp onlardan çok yararlı şeyler öğrenirsin.
hocam ben konya ereğlideyim cengiz hoca burda oö ci emine hoca var onunda sınıf arkadaşıymış bize seminere geldi işte tanıştık evet kaliteli bir eğitimci.bende 15 senedir bu işin içinde olduğum için bilgi alışverişinde bulunduk.hala atanamadığımı duyunca çok şaşırdı.nasip işte siz nerdesiniz kargı hocam.
 
ya bide bi şey söyliyeceğim aynı dumda olanlar lütfen bana yardım edin.hiç ders çalışamıyorum elime kitap alıyorum adapte olmıyorum zaten çocuktan zamanım yok napacam ya.siz nasılsınız
 

Hoşgeldin!

Sitemize hoşgeldiniz, avantajlardan yararlanmak için kayıt olabilirsiniz.

Kayıt Ol!

23 Yıldır Sizlerle

23 yıldır sizlerleyiz. Türkiye'nin ilk okul öncesi eğitim platformu
Geri
Üst