Kontenjan

  • Konbuyu başlatan Konbuyu başlatan seherozcan
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Okuma süresi: 0:04
Puanları 0
Solutions 0
Katılım
12 Haz 2010
Mesajlar
5
Tepki Skoru
0
Puanları
0
@seherozcan
acaba bu sınavdaki okulöncesi kontenjanı ne kadar olur ne zaman yayınlanır?
 
umarım kontenjan yüksek olur atama bekleyen tüm arkadaşlar ek alımda ve ağustos atamasında atanır.
 
bence ek alımda 500ü geçmez,sözleşmeliden kadroya geçen sayısı o kadarsa neden daha fazlasını alsın.zaten ağustosta atama yapacak.mantıklı değilmi.ayrıca ağustostaki atamada yine sözleşmelilerden geçen olursa,ki mutlaka olacak,yeniden boş kalan kontenjanları dolduracak.bence sene sonuna kadar çok alım olacak,yani inşallah..
 
arkadaşım bence en az 700 en fazla 1000 olacak çok yeri aradım inşallah sesimizi duymuşlardır
 
arkadaşım bence en az 700 en fazla 1000 olacak çok yeri aradım inşallah sesimizi duymuşlardır
hcm inşallah 1000 olur ya,aradığınız tlf görüşmeleri sonucuna dayanarak mı bu yorumu yapıyorsunuz,ümit varmı sizce 1000 olur mu dersiniz
 

Hoşgeldin!

Sitemize hoşgeldiniz, avantajlardan yararlanmak için kayıt olabilirsiniz.

Kayıt Ol!

23 Yıldır Sizlerle

23 yıldır sizlerleyiz. Türkiye'nin ilk okul öncesi eğitim platformu
Geri
Üst