kocamann denizz altııııı :))

  • Konbuyu başlatan Konbuyu başlatan Aşkınn
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Okuma süresi: 0:03
Puanları 0
Solutions 0
Katılım
6 Mar 2012
Mesajlar
20
Tepki Skoru
0
Puanları
0
@Aşkınn
bitanelerimle yaptığımızzz iklll cd etkinliğimizz nasıll olmuşşş??..:):):3:
 

Ekli dosyalar

  • DSCF1301.jpg
    DSCF1301.jpg
    83.5 KB · Görüntüleme: 85
Çok güzel olmuş, ellerinize sağlık:)
 
Çok güzel olmuş hocam. Devamı gelir inşallah. CD etkinlikleri hem kolay oluyor , hem de güzel oluyor ; göz alıyor.
 
güzel görünyor teşekkürler
 
Çok güzel olmuş hocam. Devamı gelir inşallah. CD etkinlikleri hem kolay oluyor , hem de güzel oluyor ; göz alıyor.
teşekkür ederimm :):) katılıyorum hocam cd etkinliklerii kolay ama gösterişlii sıkça yapıyoruzz :):)
 
Çok güzel olmuş. Ellerinize sağlık.
 
Paylaşımınız için teşekkürler,paylaşımınızı uygun konu başlığına taşıdım bilginize.
 

Hoşgeldin!

Sitemize hoşgeldiniz, avantajlardan yararlanmak için kayıt olabilirsiniz.

Kayıt Ol!

23 Yıldır Sizlerle

23 yıldır sizlerleyiz. Türkiye'nin ilk okul öncesi eğitim platformu
Geri
Üst