Kitap yaslayarak masal okuma tekniği

  • Konbuyu başlatan Konbuyu başlatan glbn
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Okuma süresi: 0:21
Puanları 0
Solutions 0
Katılım
27 Haz 2007
Mesajlar
617
Tepki Skoru
0
Puanları
0
Yaş
41
Konum
artık balıkesir:)
@glbn






3sınıftayken yaptığım bir teknikti benim fikrimdi ama hocam fazla beğenmemişti
:( :)
 
bence de çok güzel...pratik...ellerine sağlık;)
 
arkadaşım kullandığınız materyal hoş olmuş.bunun paylaşımı için teşekkürler.ancak haddim olmayarak kitap yaslayarak hikaye okumak bir teknik değildir hatırlatmak isterim.ama tekrar söylüyorum kullandığınız materyal gerçekten hoş
 
teşekkürler..
 
bence de hoş olmuş. eline ve fikrine sağlık. rahatlkla kullanılabilcek bi yönte.teşekkürler canım:)
 
ilginç ama anlamadığım bir şey var....kitabı yine biz okumuyoz mu??????
 

Hoşgeldin!

Sitemize hoşgeldiniz, avantajlardan yararlanmak için kayıt olabilirsiniz.

Kayıt Ol!

23 Yıldır Sizlerle

23 yıldır sizlerleyiz. Türkiye'nin ilk okul öncesi eğitim platformu
Geri
Üst