Kırklareli yazan yok mu

  • Konbuyu başlatan Konbuyu başlatan sevil togaç
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Okuma süresi: 0:08
Puanları 0
Solutions 0
Katılım
3 Ara 2008
Mesajlar
195
Tepki Skoru
0
Puanları
0
Yaş
51
Konum
bursa
@sevil togaç
ben 50.017 puanla
yalova
kütahya dan sonra kıklar eli yazdım. olmıcak ama yine de merak ediyorum
benden yüksek alan ve kırlareli yazan var mı
 
ben yazdım arkadaşım ama benim puan da senden çok yüksek değil...ilk 4 tercihim kırklareli(zaten 4 tane var ya..)52,498 puanım...
 
bende yazdım 62,022
 
siz yazmayınçağla hocam =)) sizin puan yüksek =)) size istanbul verelim olmaz mı?
 
bende kırklareli yazdım ilk dört tercih daha sonra ist. puanım 71.8 hayırlısı
 
ya hocam siz direk istanbul yazsanıza zaten yüksekmiş puanınız nasılsa=))
 
=)) ben de şaka yaptım hocam hayırlısı olsun zaten puanınız iyimiş allah gönlünüze göre versin....benim puan düşük zaten macera olsun diye tercih yaptım +26 ye evet dedim gelirse oradan bir yer gelir ancak bir yıl çekeriz artık kızımla ne yapalım gerisi allah kerim...
 
ben de yazdım 60,614
 
benim kırklareli ler sizlere ömür o zaman =) zaten herkes yazmış=))
 
benimkide bu işe en çok kaynaştırma öğrencimin annesi sevindi 3yıldır bende ve başkası ile uyumda zorluk çekecek diye annesi çok üzülmüştü
kısmet ağustos ta olur inşaallah
 
ne yapalım hocam önümüzdeki maçlara bakacağız artık=) hayırlısı olsun ben zaten önce kızım için sonra da eşim ve benim için iyi olacak bir yer olacaksa olsun diye dua ettim hep hayırlısı olsun artık...
 

Hoşgeldin!

Sitemize hoşgeldiniz, avantajlardan yararlanmak için kayıt olabilirsiniz.

Kayıt Ol!

23 Yıldır Sizlerle

23 yıldır sizlerleyiz. Türkiye'nin ilk okul öncesi eğitim platformu
Geri
Üst