Kasım 2009 Atamaları

  • Konbuyu başlatan Konbuyu başlatan seraziz
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Okuma süresi: 0:21
3800 civarı kadro verecekler oradan boşalacaklara da biz atanabiliriz.
 
arkadaslar benım puanım 63 ve ozel okulu tercıh eetım.okul oncecıyım.acaba kasım ataması olursa atanabılırmıyım.acıl cevap verır mısınız.
ozel okulun borcları yuzunden hala maasımı alamadım.24 eylulde basladım.tam gun hem de okul.sadece 254 lıra aldım.borcları oldugu ıcın alamadım henuz maas.cok sıkıntılıyım.lıutfen acıl cevap yazar mısınız.kasım da olmassa subatta atanabılır mıyım sızce?**
 
arkadaslar benım puanım 63 ve ozel okulu tercıh eetım.okul oncecıyım.acaba kasım ataması olursa atanabılırmıyım.acıl cevap verır mısınız.
ozel okulun borcları yuzunden hala maasımı alamadım.24 eylulde basladım.tam gun hem de okul.sadece 254 lıra aldım.borcları oldugu ıcın alamadım henuz maas.cok sıkıntılıyım.lıutfen acıl cevap yazar mısınız.kasım da olmassa subatta atanabılır mıyım sızce?**
arkadasım yenı alım olursa kesın atanırsın,benım punım 56 ben bıle umıtlıyım ama yenı alım olmazda sozlesmelıler kadroya gecırırlerse bu puanın yetecegı sanmıyorm..hayırlısı olsun..
 
arkadasım yenı alım olursa kesın atanırsın,benım punım 56 ben bıle umıtlıyım ama yenı alım olmazda sozlesmelıler kadroya gecırırlerse bu puanın yetecegı sanmıyorm..hayırlısı olsun..


arkadasım benımde puanım 56 umıtlıyım bende.. ama dogu yazmayı dusunmuyorum antalyadayım oyuzden antalyaayı tercıh edıcem sence olurmuu?
 
arkadasım benımde puanım 56 umıtlıyım bende.. ama dogu yazmayı dusunmuyorum antalyadayım oyuzden antalyaayı tercıh edıcem sence olurmuu?


yaa hakıkaten artık psikolojim bozuldu.. yenı evliyim vee adapte olamıyorum hıcbırseyee. cok sıkıntılı bır durrummuş..bugün başıma bır durum geldi. sonuc olarak sunu anladımm pozitiff düşünnmekk gerekiyorr herseyde.. iyi düşünelim iyi olsunn..:):):):):):):)):36_7_8::110103_aphextwinz_p:36897fd::36_11_6::36_11_12:
 
arkadaşlar puanım 67 sözleşmeliyim eşimden ve çocuğumdan ayrı bir yerdeyim. sizce kadrolu olarak bana sıra gelirmi?
 
eger sıra gelirse manisa olma şansım varmı? hepimizin hakkında hayırlısı olsun.
 
Gülşen Hocam inşallah gelir. Epey zorluk çekmişsiniz anlaşılan :(
 
kadrolu alım kaça kadar iner fikri olan varmı arkadaşlar
 
bence eger yenı alım olmassa en fazla 70 dıyorum..yenı alım olursa 69 a dusebılır bu da benım tahmınım kadrolu atama ıcın...
 
yeni bir gelişme yok muuuuuu???????????
 
hayal33 teşekkür ederim cevabın için
 
öğretmen atamaları yarın TBMM de görüşülecekmiş arkadaşlar inşalh bu hafta belli olucak herşey
 
arkadaşlar okulöncesinden 700 civarı alınacakmış. Boşalan yerlere de aralık sonu atama yapıcaklar galiba. Herkese hayırlı olsun
 
acaba ek alım ne kadar olur yaaaf
 
Öğretmenlerin atama işlemleri 16 Aralık 2009 tarihinde bilgisayar ortamında yapılacak. Başvurular 4-14 Aralık 2009 tarihleri arasında elektronik ortamda alınacak.

Okul öncesi 888 kişi alınacak. hayırlı olsun.
 
ek alım olurmu acaba
 
Arkadaşlar ben yardımınızı istiyorum bütün forum sayfalaarını açtığımda google ve hepsiburdanın reklamlarıyla karşılaşıyorum ve sayfanın en başındaki yorumu okuyamıyorum reklamlar üzerini kapatıyor reklamları kapatmak için ne yapmalıyım
 

Hoşgeldin!

Sitemize hoşgeldiniz, avantajlardan yararlanmak için kayıt olabilirsiniz.

Kayıt Ol!

23 Yıldır Sizlerle

23 yıldır sizlerleyiz. Türkiye'nin ilk okul öncesi eğitim platformu
Geri
Üst