Puanları
0
Solutions
0
- Katılım
- 25 Eki 2009
- Mesajlar
- 30
- Tepki Skoru
- 0
- Puanları
- 0
- Yaş
- 42
3800 civarı kadro verecekler oradan boşalacaklara da biz atanabiliriz.
arkadasım yenı alım olursa kesın atanırsın,benım punım 56 ben bıle umıtlıyım ama yenı alım olmazda sozlesmelıler kadroya gecırırlerse bu puanın yetecegı sanmıyorm..hayırlısı olsun..arkadaslar benım puanım 63 ve ozel okulu tercıh eetım.okul oncecıyım.acaba kasım ataması olursa atanabılırmıyım.acıl cevap verır mısınız.
ozel okulun borcları yuzunden hala maasımı alamadım.24 eylulde basladım.tam gun hem de okul.sadece 254 lıra aldım.borcları oldugu ıcın alamadım henuz maas.cok sıkıntılıyım.lıutfen acıl cevap yazar mısınız.kasım da olmassa subatta atanabılır mıyım sızce?**
arkadasım yenı alım olursa kesın atanırsın,benım punım 56 ben bıle umıtlıyım ama yenı alım olmazda sozlesmelıler kadroya gecırırlerse bu puanın yetecegı sanmıyorm..hayırlısı olsun..
arkadasım benımde puanım 56 umıtlıyım bende.. ama dogu yazmayı dusunmuyorum antalyadayım oyuzden antalyaayı tercıh edıcem sence olurmuu?
Sitemize hoşgeldiniz, avantajlardan yararlanmak için kayıt olabilirsiniz.
Kayıt Ol!