KADROLU USTA ÖĞRETİCİ NASIL OLUNUR ?

  • Konbuyu başlatan Konbuyu başlatan symbol
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Okuma süresi: 0:13
arkadaşlar 5 sene aynı okulda çalışanlara kadro verilecek deniyordu. ne oldu bilen varsa anlatabilir mi
 
kadrolu usta öğreticilik diye bir husus YOK.isterseniz 20 sene çalışın yok,,,yokkk
kpss yi kazanıp kadrolu olunabilir ancak.

candeniz demişki;
kpss girip alanınla ilgili yeterli puanı aldığında kadrolu usta öğretici olucaksın tek yolu sınavı geçmek.

cevap:arkadaşım kpss yi kazanınca kadrolu öğretmen oluyorsun,kadrolu usta öğretici değil:))))))
 
slm ben aylin3 yeni üye oldum usta öğreticilik ile ücretli öğrtemenlik farklı usta öğreticilikte hizmete yansıyor ücretli de değil.Aldıkları maaş aynı saat ders ücreti olarak bide sigortada farklılık olmuş bu sene.
 
arkadaşlar ben üniversiteye başladığımız sene 2 sınıf bitiminde kadrolu usta öğretici olacaksınız denilmişti by hatta aofenin bize gönderdiği kitapçıkta bile yazıyodu fakat oo dönem hükümet değişikliği ve okul öncesi müdürlerinin değişimi bunları değiştirdi şuan kadrolu usta öğretici d,iye bi sıfata tabii olamıyoruz nezaman mezun oluruz ozaman kadrolu öğretmenlik yaparız arkadaşlar zamanında bizim elimizden bu şans alındı şuanda böle bişey yapmazlar yani kadrolu usta öğretici yok ama ben biliyorumki bi çok devlet okulunda lise mezunu kadrolu öğretmen var buda ayrı tartışılacak bir konu....
2,sınıfa kadar kadrosuz usta öğreticilik 2,sınıftan sonra da kadro denmişti..ben nerelere ne dilekçeler yazdım bunun iin yıllarca bir bisen aklın durur..en sonunda halen sakladığım pek çok cevap var buralardan gelen:kibarca ve resmi bir şekilde biz yaparız siz uygularsınız dediler...
 
Bizim okulumuzdakİ ogretmen kadrolu usta ogreticydi aof lisans mezunu. Ama seneye bizim okulda olup olmayacagi belli degil bir senedir biz de cozemedik bunu
 
merhabalar

ben yeni uye oldum ve bazi sorularim olacak.
Fakulte mezunuyum kimyagerim. Formasyonum yok. Ben ozel okullar veya devlet okullarinda usta ogretici olabiliyormuyum

Simdiden cok tesekkurler
 
aysuncum sen yine örgün eğitim görmüşsün ama ben aöf de okuyorum ve bide bu yüzden küçümseniyorum :(hoş bunu fazla takmıyorum çünkü sonuçta bende emek wererek okuyorum
slm hemşerim:) ya bende bu sene açıköğretimi kazandım 325 le. ama her kafadan bir ses çıkıyor. bende çocuk gelişimi mezunuyum. istanbul da yaşıyorum. biz burda arkadaşlarla nereye başvurduysak lise mezunları alınmıyor cevabını aldık. şimdi öğreniyorum ki lise mezunları kadroluya bile geçiyormuş. yaa ben evde kendi kendimi yedim üniversiteyi kazanıp atanmak için....boşunam uğraştım yani.....bu haksızlık yaa...o zaman her liseyi bitiren öğretmen olsun...kimse üniversiteyi okumas ki o zaman......
 
kadrolu usta öğreticilik diye bir husus YOK.isterseniz 20 sene çalışın yok,,,yokkk
kpss yi kazanıp kadrolu olunabilir ancak.

candeniz demişki;
kpss girip alanınla ilgili yeterli puanı aldığında kadrolu usta öğretici olucaksın tek yolu sınavı geçmek.

cevap:arkadaşım kpss yi kazanınca kadrolu öğretmen oluyorsun,kadrolu usta öğretici değil:))))))
:)))) ya ben mi yanlış biliyorum diyorum ya, her kafadan bir ses çıkıyor...benim de bildiğim ünv kazancaksın 4 sene okucaksın ve kpss den güzel bi puan alıp atancakasın...doğrumudur? yoksa bende lise çocuk gelişimi mezunuym niee yırtınıpda ünv kazandım dimi.....
 

Hoşgeldin!

Sitemize hoşgeldiniz, avantajlardan yararlanmak için kayıt olabilirsiniz.

Kayıt Ol!

23 Yıldır Sizlerle

23 yıldır sizlerleyiz. Türkiye'nin ilk okul öncesi eğitim platformu
Geri
Üst