İstanbulu tercİh edecekler puanlarini ve seÇtİklerİ okullari burda paylaŞsin lÜtfen..

  • Konbuyu başlatan Konbuyu başlatan sibel5206
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Okuma süresi: 0:06
bende bağcılar ve küçükçekmece yazıyorum... 74 puanım var..
 
heybeli ada hayaranı olarak ben yazdım ama çıkma ihtimili düşük geçerli puan 62. kime çıkarsa hayırlı olsun şimdiden
 
Anadolu yakası yazacak çok arkadaş var buradan anladığım kadarıyla...
 
Bende Avcılar ve Esenyurt yazacağım son tercihlerime puanım 71.72
 

Hoşgeldin!

Sitemize hoşgeldiniz, avantajlardan yararlanmak için kayıt olabilirsiniz.

Kayıt Ol!

23 Yıldır Sizlerle

23 yıldır sizlerleyiz. Türkiye'nin ilk okul öncesi eğitim platformu
Geri
Üst