Işsiz kalan usta öğreticiler 11 ocakta eylem yapıcaklar .....:))

  • Konbuyu başlatan Konbuyu başlatan she_kill
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Okuma süresi: 0:12
Puanları 0
Solutions 0
Katılım
26 Eyl 2009
Mesajlar
605
Tepki Skoru
0
Puanları
0
Yaş
46
Konum
kayseri
@she_kill
Herkes çaba sarfetmeli hakkımızı aramalıyız...yıllar önce verılen hakkımız vardı kadrolu usta ögretıcı olunucak dıye ...ama bızı hep ucretlı calıstırdılar....danıstay ıptal edınce atanamayanlar ortada kaldı :(((((
 
hocam ne desteği diyon anlamadım lise mezunlarınamı destek verim ölsemde alsa destek vermem boşuna çabalarlar çünkü resmi gazetedede yanyınladı.lise mezunlarının öğretmenlik yapmasına karşıyım hep te öyle olucam
 
lise mezunlarına değil şubat atamasına destek verelim arkadaşlar,usta öğreticilik kalkmasaydı bu kadar atama olurmuydu,ozaman herkes ücretli çalışsın atama ozaman ........... yapılır
 
hayır lıse mezunları degıl ..ben unıverste mezunuyum 4 yıllık ve hep usta ögretıcı olarak görev yaptım....ama sımdı mezun olanlar atanamayanlar ortada kaldı :(((( yanı 17 bın usta ögretıcıden 11000 alında gerıye kalanlar kaldı :((((
 
ya hocam sen destekmi veriyon usta öğreticilere yapma böyle ya mutlaka alınırsınız ama lütfen destek veriyorum demeyin ya.millet çok eylem yaptı ama boş ptesi görücez bakalım nasıl eylem yapmışlar:))))
 
ya sence bu kada rniye alındı ustaöğreticilik iptal oldu diye
 
yapmayın allah aşkına neye destek vardiğinizin farkındamısınız? usta öğreticilik kalkmasaydı bu sene okulöncesine atama yapılırmıydı.kalktı çok iyi oldu.isteyen usta öğretici olarak değil ücretli olarak çalışır.bence danıştay ücretli öğretmenliği bile kaldırmalı ki herkes hakkettiği parayı almalı.usta öğreticiliğe destek vereceğinize şubat atamasına destek verin ki hakettiniz parayı alın, 3/1 ini değil...eğer usta öğreticilik tekrar olursa 2010 da atanmayı herkes unutsun.
 
burda usta öğreticiliği tartışacağınıza şubat atamasına destek başlığı altında desteklerinizi ve maillerinizi paylaşın lütfen....
 
arkadaşlar ne desteği yaw bide lise mezunlarımı girecek lütfen sadece şubat atamasına destek verin liseleri tekrar işin içine alırlarsa bize atnmak hayal olur sadece şubat ataması..........
 
Işsiz kalan usta öğreticiler derken lise mezunları mı yoksa 4 yıllık fakülte mezunu usta öğreticiler mi anlayamadım arkadaşlar
 
hocam lsie mezunlarının tepkisi bu
 

Hoşgeldin!

Sitemize hoşgeldiniz, avantajlardan yararlanmak için kayıt olabilirsiniz.

Kayıt Ol!

23 Yıldır Sizlerle

23 yıldır sizlerleyiz. Türkiye'nin ilk okul öncesi eğitim platformu
Geri
Üst