İlkbahar geldİİİİ

  • Konbuyu başlatan Konbuyu başlatan selwi
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Okuma süresi: 0:00
Puanları 0
Solutions 0
Katılım
4 Ocak 2008
Mesajlar
1,398
Tepki Skoru
0
Puanları
0
Yaş
44
@selwi
.....
 

Ekli dosyalar

  • SAM_0895.jpg
    SAM_0895.jpg
    42.5 KB · Görüntüleme: 51
  • SAM_0896.jpg
    SAM_0896.jpg
    45.6 KB · Görüntüleme: 39
  • SAM_0897.jpg
    SAM_0897.jpg
    60.9 KB · Görüntüleme: 21
  • SAM_0898.jpg
    SAM_0898.jpg
    39.8 KB · Görüntüleme: 28
  • SAM_0899.jpg
    SAM_0899.jpg
    44.1 KB · Görüntüleme: 12
Ay çok güzel olmuş:) Rengarenk teşekkürler öğretmenim.
 
teşekkürler...
 
oh bee içimiz,gönlümüz,ruhumuz açıldııı çook güzel olmuşşş :D kıştan kurtulduk şükürler olsuuun(kışı hiç sevmem de :D)..
teşekkürler =)
 
teşekkürlr :D
 
:) hocam cok begendim :21: .
tesekkürler .
 
Yorumlarınıza çooooooooooooookkkkkkkkkk teşekkür ederim. Beğenmenize çoooooooooooooooooookkkkkkkkkkkkkkkkkkkk sevindim :)
 
çok çok şekerler ya paylaşımın için teşekkürler hocam
 
Çok hoş olmuş hocam. :)
 
çok güzel...emeklerinize sağlık
 
Ellerinize sağlik ;)
 
Teşekkür ederim :D Kusura bakmayın bebişim olduğu için çok giremiyorum internete o yüzden geç cevap yazıyorum :D
 

Hoşgeldin!

Sitemize hoşgeldiniz, avantajlardan yararlanmak için kayıt olabilirsiniz.

Kayıt Ol!

23 Yıldır Sizlerle

23 yıldır sizlerleyiz. Türkiye'nin ilk okul öncesi eğitim platformu
Geri
Üst