İlk sergi ilk heyecan

  • Konbuyu başlatan Konbuyu başlatan sevilaylaylom
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Okuma süresi: 1:39
Puanları 0
Solutions 0
Katılım
11 Eki 2007
Mesajlar
210
Tepki Skoru
0
Puanları
0
Yaş
40
Konum
antalya
@sevilaylaylom
bu bizim okul olarak ilk sergimizdi. sergimizi hazırlarken forum sitesinden çok faydalandık. herkese sonsuz teşekkürler...
Resmi büyütmek ve oy vermek için üstüne tıklayın

Resmi büyütmek ve oy vermek için üstüne tıklayın

Resmi büyütmek ve oy vermek için üstüne tıklayın

Resmi büyütmek ve oy vermek için üstüne tıklayın

Resmi büyütmek ve oy vermek için üstüne tıklayın

Resmi büyütmek ve oy vermek için üstüne tıklayın

Resmi büyütmek ve oy vermek için üstüne tıklayın

http://www.7renkakademi.net/e/show.php/28259_CIMG3042.JPG.html
VE BUDA EĞİTİM KADROMUZ
Resmi büyütmek ve oy vermek için üstüne tıklayın
 
ya ilk defa resim yükledim bi hata yapıp aynı resmi iki defa yüklemişim :(
 
serginiz çok güzel olmuş...emeğinize sağlık
 
yorumlarnız için çok teşekkürler.. yalnız okulumuzun en önemli taşlarından biri olan aşçı emine ablamızın fotoğrafı yok.. onada yardımları için çok teşekkür ediyorum..
 
çok güzel olmus serginiz...
 
emeklerinize sağlık
 
emeğinize sağlık :))
 
Paylaşımın için teşekkürler :)
 
çok teşekkürler. iyiki varsınız....
 
Emeklerinize sağlık hepsi çok güzel...
 
Hepsi birbirinden güzel. Çok emek verildiği belli.
Ellerinize ve emeklerinize sağlık.
Çok teşekkürler
 
ellerinize saalık ..
başarılarınızın devamını dileriimm..
 
ellerinize sağlıkkkkk
 
dolu dolu bir sergi olmuş emeklerinize sağlık sevilay öğretmenim :)
 
çok teşekkür ederim :) :) :)
 
Ellerinize sağlık:) çocuklarında tabi:)
 

Hoşgeldin!

Sitemize hoşgeldiniz, avantajlardan yararlanmak için kayıt olabilirsiniz.

Kayıt Ol!

23 Yıldır Sizlerle

23 yıldır sizlerleyiz. Türkiye'nin ilk okul öncesi eğitim platformu
Geri
Üst