Hangi Firmanın Yayınlarını Beğeniyorsunuz

morpa çocukların seviyesine çok uygun.ama en kalitelisi pahalı olmasına rağmen kök yayınları bence.zambak yayınları ise modern eğitimden uzak.
 
Mrb arkadaşlar.Ben de çoğunlukla zambak yayınları kullanıyorum.Bütün kitapları çok güzel.Kitaplar kaliteli,resimleri canlı ve çoklu eğitim sistemine uygun.Ya- pa ve duru yayınları da kullanıyorum ama çok memmun değilim.Ya-pa yayınları bir çok anlamda kendini geliştiremiyor.Duru yayınları ise çok basit ve kitaplarını kalitesiz.Sayfalar hemen kopuyor.Zambağın fen eğitim seti diye beş kitaptan oluşan bir seti var.Görmenizi tavsiye ederim.Çok yararlı bir set.Fiyatı da çok uygun.
 
zambak, morpa, kök ve smg yi tercih ediyorum. son ikiyıldır zambak tan vazgeçemiyorum ..
 
smg,morpa,ya-pa ve duru yayınlarını beğeniyorum vekullanıyorum.
 
smg çocukların beyin ve dikkatlerini geliştirici etkinliklere sahip.yapa yı hiç yaratıcı bulmuyorum
 
bende ya-pa ve zambak içeriğini uygun buluyorum ve seviyorum geçen yıl maviyunuslar diye bir yayın kullandım onuda müdürlerin dayatmasıyla zoraki, her ne kadar beğenmediğimi kullanmayacağımı belirtsemde zorla kullandırdılar. kesinlikle tavsiye etmiyorum köklü bile değil..
 
özellikle morpayı beğeiyorum ama yapa kök ve duru yayıncılık da cok hosuma gidiyor...
 
bende iki yıldır zambak yayınlarını kullanıyorum yeniliğe oldukça açık ama palnlarında bazen çok yoğunluk olurken bazende bir kaç etkinlikle bitirebiliyor burda da iş bize düşüyor zambağı herkese öneririm:36_7_8:
 
ışık yayınları
 
okulöncesi eğitimi adına en uygun yayınevinin smg olduğunu yürekten inanıyorum. çocukların başta bilişsel olmak üzere duyusal ve fiziksel gelişimlerine hitap eden 2006'da yenilenen programla uyumlu dört dörtlük bir yayınevi.
fiziksel açıdan değerlendirdiğim de ise ister renk olsun, ister çizimler olsun dikkat çekici ve nesneler, insanlar, hayvanlar gerçeğiyle uygun olarak ele alınmış.
çocuklara verdikleri bu içten hizmet için smg yayıncılığa ve çalışanlarına içten teşekkür ederim...
 
arkadaşlar zambak yayınları dini içerikli bir firmanın yayınları olduğu için tercih edilmediğini düşünüyordum.Yanlış anlaşılmasın dini içerikli diye karşı olduğumu düşünmeyin l böyle söylendiği için.kitap araştırırken bi arkadaşım müfettişlercede onaylanmadığı söylemişti ondan.Bu nedenle bu yayınlarla hiç ilgilenmedim.Ben mi yanlış biliyorum acaba.En çok oy alan zambak yayınlarının içeriği hakkında daha detaylı bilgisi olan varsa paylaşırsa sevinirim.Fiyatları ile ilgili bilgi verirseniz sevinirim.Bende morpa yayınlarını kullanıyorum.Çocuklar çok rahat çalışıyorlar.


Zambak yayınları MEB onayından geçti ve dini içerikli bir yayın değil. Sürekli kendini yenileyen ve pekçok kitabı yabancı dillere çevrilip, yurtdışına gönderilen bir yayın kuruluşu. Ayrıca diğer yayınevlerinin aksine, sürekli kendini yenileyen, kitapları kullanan öğretmenlerin fikirlerine göre değişiklikler yapan bir yayınevi.

En son çıkan Kartop ile keşfediyorum eğitim seti, mükemmel! Tamamen gerçek resimler kullanılmış. Çocukları bilime ve araştırmaya sevk edecek ve çok zevkli işlenecek bir set.
 
ben de zambak yayınlarının dökümanlarını kullanıyorum .morpanında hikayeleri güzel çocuklar için ama zambak yayınlarının resimleri ve seviyesi çocuklara daha uygun ve ilgilerini çekiyor.
 
zambak,morpa ve ya-pa yayınlarını beğeniyorum ben.çocuklara yönelik ve çocukların seveceği tarzdan etkinlikleri var.
 
bende morpa ve zambak yayınlarını seviyorum. zambak yayınlarının konularla ilgili eğitici filmi var bende ve çok rahat kullanıyorum. ayrıca fiyatları da uygun geliyor bana. morpanında öyküleri başta olmak üzere her tür kitapları yardımcı oluyor diye düşünüyorum :36_7_8:
 
ben kök yayıncılığı kullandım amaaaaaa pahalı.......
zambak hikayeleri güzel.
duru ve ışık yayınları sanırım çok fena değil.denemek gerek.
yapa ve morpanın adı kaldı diyorum...
farklı kaynaklara da bakmak lazım....
 
Ben de geçen sene Zambak gülücük yayınlarını kullandım..memnundum ama değişiklik yapmayı düşünüyorum..Morpayı inceledim biraz ..hoşuma gitti..ama fiyatları pahalı:( Morpa kullananlar set halinde mi kullanıyorsunuz ..Proje kitapları seti var mesela bunları kullanan arkadaşlar yorum yaparlarsa sevinirim...
 
ya-pa nın vitamin setini incelemenizi tavsiye ederim. harika bir yayın.pişman olmazsınız.
 
bence oluşum yayınlarının kitapları çok güzel ben onları kullanıyorum herkese tavsiye ederim
 
arkadaşlar küçük adınların hangi setini tavsiye edersiniz...
 
bence morpa... fiyatlar biraz pahalı.. ama yinede çok güzel egitim setleri var.... benim 4 yaşında kızım var.. daha 2 yaşından beri morpanın yayınlarından faydalanarak onu egitime hazırladım..şuan tüm kavramları,renkleri,şekilleri herşeyi biliyor maşallah.. bu yılda okula başladı..ögretmeni çok süper oldugunu söyledi kızımın..çok memnunluk duydum tabi.. birazda benim anaokulu ögretmeni olmamdan kaynaklanıyor tabiki...
 

Hoşgeldin!

Sitemize hoşgeldiniz, avantajlardan yararlanmak için kayıt olabilirsiniz.

Kayıt Ol!

23 Yıldır Sizlerle

23 yıldır sizlerleyiz. Türkiye'nin ilk okul öncesi eğitim platformu
Geri
Üst