Gül Yaprağı

  • Konbuyu başlatan Konbuyu başlatan nevriyec
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Okuma süresi: 0:02
Puanları 0
Solutions 0
Katılım
4 May 2007
Mesajlar
5,261
Tepki Skoru
0
Puanları
0
Yaş
40
@nevriyec
çok güzelmiş hocammmmmmm...teşekkürler:)
 
çok teşekkürler.
anlamlıı ve güzel bir öykü...
 
çok güzel ve anlamlı bi hikaye teşekkürler
 
ne kadar güzel ve anlamlı bi paylaşım...teşekkürler.
 
Suyu taşırmayan bir gül yaprağına her zaman yer vardı.....

güzel bir paylaşım teşekkürler.....
 
teşekkürler..
 
teşekkürler...çok anlamlı bir hikaye...
 
öykü yüreğimi ferahlattı, teşekkürler!
 
Mevlana torunu olarak İzzet öğretmenime katılıyorum;''Mevlana asla geleni geri çevrmemiştir Bizi bir adım önde tutanda budur...''
NE OLURSAN OL YİNE GEL demiştir...
Teşekkürler paylaşım için....
 
güzel bi hikaye paylaşım için saol hocam ...:)
 
Yükte hafif pahada ağır olabilmek... Çok güzel.
Teşekkürler.
 

Hoşgeldin!

Sitemize hoşgeldiniz, avantajlardan yararlanmak için kayıt olabilirsiniz.

Kayıt Ol!

23 Yıldır Sizlerle

23 yıldır sizlerleyiz. Türkiye'nin ilk okul öncesi eğitim platformu
Geri
Üst