Geçen perşembe doğum günümdü arkadaşlar...öğrencilerim doğum günümü kutladılar ve sanat etkinliği sırası geldiğinde ortak bir kararla,yaş pasta yapmaya karar verdik... Okul arşivinden bulduğum plastik bir kutuyla yaptık...( 3 yaşına girdim haberiniz olsun
)