Fasülye torbaları

  • Konbuyu başlatan Konbuyu başlatan betülkamer
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Okuma süresi: 1:37
Puanları 0
Solutions 0
Katılım
19 Kas 2007
Mesajlar
37
Tepki Skoru
0
Puanları
0
Yaş
38
@betülkamer
Resmi büyütmek ve oy vermek için üstüne tıklayın

Resmi büyütmek ve oy vermek için üstüne tıklayın

Resmi büyütmek ve oy vermek için üstüne tıklayın


Resmi büyütmek ve oy vermek için üstüne tıklayın


Resmi büyütmek ve oy vermek için üstüne tıklayın



Resmi büyütmek ve oy vermek için üstüne tıklayın


Resmi büyütmek ve oy vermek için üstüne tıklayın


Resmi büyütmek ve oy vermek için üstüne tıklayın

YUNUS EMRE ANADOLU KIZ MESLEK LİSESİ ÖĞRENCİLERİYİZ. arkadaşlar bunlar okulda yaptığımız fasülye torboları. ilk acemiliğimiz. umarım beğenirsiniz
 
TeŞekkÜrler
 
walla çok şirin olmuşlar hocam. ellerinize sağlık ;)
 
ellerinize sağlık bende yapmıştım lisede,çok hoş oluyorlar:)
 
güzel görünüyor hepimizin ellerinize sağlık.
 
çok güzeller ya
 
teşekkürler :))
 
Çok teşekkürler:):)
 
çok teşekkürler
 
emeklerinize sağlık,çok güzeller.
 

Hoşgeldin!

Sitemize hoşgeldiniz, avantajlardan yararlanmak için kayıt olabilirsiniz.

Kayıt Ol!

23 Yıldır Sizlerle

23 yıldır sizlerleyiz. Türkiye'nin ilk okul öncesi eğitim platformu
Geri
Üst