B betülkamer Puanları 0 Solutions 0 Katılım 19 Kas 2007 Mesajlar 37 Tepki Skoru 0 Puanları 0 Yaş 38 @betülkamer 15 Ocak 2008 #1 Resmi büyütmek ve oy vermek için üstüne tıklayın Resmi büyütmek ve oy vermek için üstüne tıklayın Resmi büyütmek ve oy vermek için üstüne tıklayın Resmi büyütmek ve oy vermek için üstüne tıklayın Resmi büyütmek ve oy vermek için üstüne tıklayın Resmi büyütmek ve oy vermek için üstüne tıklayın Resmi büyütmek ve oy vermek için üstüne tıklayın Resmi büyütmek ve oy vermek için üstüne tıklayın YUNUS EMRE ANADOLU KIZ MESLEK LİSESİ ÖĞRENCİLERİYİZ. arkadaşlar bunlar okulda yaptığımız fasülye torboları. ilk acemiliğimiz. umarım beğenirsiniz
Resmi büyütmek ve oy vermek için üstüne tıklayın Resmi büyütmek ve oy vermek için üstüne tıklayın Resmi büyütmek ve oy vermek için üstüne tıklayın Resmi büyütmek ve oy vermek için üstüne tıklayın Resmi büyütmek ve oy vermek için üstüne tıklayın Resmi büyütmek ve oy vermek için üstüne tıklayın Resmi büyütmek ve oy vermek için üstüne tıklayın Resmi büyütmek ve oy vermek için üstüne tıklayın YUNUS EMRE ANADOLU KIZ MESLEK LİSESİ ÖĞRENCİLERİYİZ. arkadaşlar bunlar okulda yaptığımız fasülye torboları. ilk acemiliğimiz. umarım beğenirsiniz
E esmaögretmen Puanları 0 Solutions 0 Katılım 4 Mar 2007 Mesajlar 2,114 Tepki Skoru 0 Puanları 0 Yaş 44 Konum KADİRLİ,ANDIRIN,BATMAN @esmaögretmen 15 Ocak 2008 #2 TeŞekkÜrler
H H.Kübra Puanları 0 Solutions 0 Katılım 4 Ocak 2008 Mesajlar 43 Tepki Skoru 0 Puanları 0 Yaş 35 Konum Amasya @H.Kübra 19 Ocak 2008 #3 walla çok şirin olmuşlar hocam. ellerinize sağlık
G greeneyes Puanları 0 Solutions 0 Katılım 4 Ara 2007 Mesajlar 233 Tepki Skoru 0 Puanları 0 Yaş 38 Konum Isparta @greeneyes 27 Ocak 2008 #4 ellerinize sağlık bende yapmıştım lisede,çok hoş oluyorlar
G gülnare Puanları 0 Solutions 0 Katılım 5 Ara 2007 Mesajlar 81 Tepki Skoru 0 Puanları 0 Yaş 43 Konum samsun @gülnare 16 Şub 2008 #5 güzel görünüyor hepimizin ellerinize sağlık.
E esin92 Puanları 0 Solutions 0 Katılım 24 Ara 2008 Mesajlar 3 Tepki Skoru 0 Puanları 0 Yaş 34 @esin92 7 Ocak 2009 #6 çok güzeller ya
T turanemine Puanları 0 Solutions 0 Katılım 20 Tem 2007 Mesajlar 6,954 Tepki Skoru 2 Puanları 0 Yaş 48 @turanemine 12 Ocak 2009 #7 teşekkürler )
P pretty Puanları 0 Solutions 0 Katılım 8 Eyl 2006 Mesajlar 9,421 Tepki Skoru 1 Puanları 0 Yaş 40 @pretty 23 Nis 2009 #8 Çok teşekkürler
C cnsu Puanları 0 Solutions 0 Katılım 14 Ara 2009 Mesajlar 5 Tepki Skoru 0 Puanları 0 Yaş 32 @cnsu 16 Ocak 2010 #9 çok teşekkürler
F Figen DÖNMEZ Puanları 0 Solutions 0 Katılım 14 Ara 2009 Mesajlar 2,508 Tepki Skoru 0 Puanları 0 Yaş 44 @Figen DÖNMEZ 16 Ocak 2010 #10 emeklerinize sağlık,çok güzeller.