arkadaşlar neye dayanarak bu kadar umutlusunuz anlamadım,
1-milli eğitimin aıklaması var,sözleşmeliden boşalan kadrolar kadar sözleşmeli alım yapılacak,
dolayısyla 1000 kişi kadroya geçerse sözleşmeliden o kadar da yeni sözleşmeli alınacak,
zaten sözleşmeli sayısını 70.000 binde sabitlediklerini defalarca açıkladılar dolayısıyla fazlaca ümitli olmaya gerek yok
2-kadroluda taban puanın 60 olarak açıklanması hiçbirşey ifade etmez puanlar
70 altına inmez çünkü yüksek puanlı sözleşmeli vede bir sürü yeni mezun var.
3-dolayısyla sözleşmeli alımı kadroludan sonra 2000 -2500 aralığında kalırsa
sözleşmeliiçin taban puanlar 55 lerde kalır,
İnşallah herkesin bir gün atanması dileği ile
ben senin kadar bile umutlu değilim hocam açık var dediler sınıfçılara verilen kontenjana bakın bide bizimkine