Eylül Sözleşmeli Puan Kaça Düşer??

  • Konbuyu başlatan Konbuyu başlatan rose78
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Okuma süresi: 0:06
arkadaşlar neye dayanarak bu kadar umutlusunuz anlamadım,
1-milli eğitimin aıklaması var,sözleşmeliden boşalan kadrolar kadar sözleşmeli alım yapılacak,
dolayısyla 1000 kişi kadroya geçerse sözleşmeliden o kadar da yeni sözleşmeli alınacak,
zaten sözleşmeli sayısını 70.000 binde sabitlediklerini defalarca açıkladılar dolayısıyla fazlaca ümitli olmaya gerek yok
2-kadroluda taban puanın 60 olarak açıklanması hiçbirşey ifade etmez puanlar
70 altına inmez çünkü yüksek puanlı sözleşmeli vede bir sürü yeni mezun var.
3-dolayısyla sözleşmeli alımı kadroludan sonra 2000 -2500 aralığında kalırsa
sözleşmeliiçin taban puanlar 55 lerde kalır,

İnşallah herkesin bir gün atanması dileği ile

ben senin kadar bile umutlu değilim hocam açık var dediler sınıfçılara verilen kontenjana bakın bide bizimkine :( yüksek puanlar fazla alım sadace 2300 sanmıyorum ama sözleşmeli alım 55 e düşmez.Keşke düşse
 
bence kadrolu alımla hıc alakası yok arkadslar bızden fazla alım yapacakları mıcın bu kadar kadro acabılıyolar yanı eylulde son kez yıne bır bomba patlıyıp taban en az 40 ıle 7-8 bın belkı 10 bın sözleşmelı alacaklar....mecburlar cunku 26 ılde zorunlu oldu bu ıhtıyac ancak bu kadar fazla sözlesmelı alım ıle kapanır...kapanmaz bıle benım tahmınım budur ınsallah herkese hayırlısı olur herkes atanır ınsallah yarabbım....
 
bende katılıyorum sözleşmelide alım çok olcak bütün mezunları alsa yine yetmez sözleşmeliyle doldurucak her yeri.
 
okulöncesiler çünkü tepkisiz kalıyorruz digerleri hakını aramyı biliyor, tv çıkıp okulöncesine ihtiyaç çok diyipte 2300 kişyi almaları çok anlamsız. ücretliyle kapatacakalr açıgı göreceksiniz
 
arkadaşlar nimet çubukçu kendi ağzıyla söyledi yeni mezunların hepsini alabilecek kapasitemiz var diye.En fazla açık olan branşlardan biri okulöncesi diye. Bu lafı söyledikten sonra sadece kadrolu alım yapmaz gibi geliyor ve kadrolu alımı 2308' de bıraktığına göre. Kadrolu atamalarda sözleşmeliden kadroya geçecek olanlar var onların yerleri boş mu kalacak? ayrıca kendi söylemedi mi sözleşmeliler kadroya geçtiğinde onların yerine yine sözleşmeli alıcaz diye. Şu anda hiç birşey belli değil fakat bana göre sözleşmeli alım olur. İnşallah olur...
 
okulöncesiler çünkü tepkisiz kalıyorruz digerleri hakını aramyı biliyor, tv çıkıp okulöncesine ihtiyaç çok diyipte 2300 kişyi almaları çok anlamsız. ücretliyle kapatacakalr açıgı göreceksiniz
hocam akşamdan beri bende bunu demeye çalışıyorum baskı yapalım sesimizi duyuralım diyorum geçensene olduğu gibi ama bir kaç arkadaş haricinde kimse kulak asmıyor bu bizim son şansımız sessiz kalırsak ezerler ben kendi adıma meb ve akime mail attım sadece benimle olmuyor bu iş şaka değil gerçekten durumumuz vahim lütfen arkadaşlar şu bir iki ay sonra keşke dememek için bir iki dk vaktinizi ayırın yoksa eylüldeki sözleşmeli atamada 1000-1500 fazlasını göremezsiniz
 
arkadaşlar nimet çubukçu kendi ağzıyla söyledi yeni mezunların hepsini alabilecek kapasitemiz var diye.En fazla açık olan branşlardan biri okulöncesi diye. Bu lafı söyledikten sonra sadece kadrolu alım yapmaz gibi geliyor ve kadrolu alımı 2308' de bıraktığına göre. Kadrolu atamalarda sözleşmeliden kadroya geçecek olanlar var onların yerleri boş mu kalacak? ayrıca kendi söylemedi mi sözleşmeliler kadroya geçtiğinde onların yerine yine sözleşmeli alıcaz diye. Şu anda hiç birşey belli değil fakat bana göre sözleşmeli alım olur. İnşallah olur...
arkadaşım bakan söylediğinin tam tersini yapıyor lütfen artık kendimizi kandırmayalım
 
begüm hocam sana katılıyorum herkez sözleşmeli alımın baya çok olacağını söyliyor ne yapmamız gerekirse yapmaya hazırım
 
Haklısın, Haklıyız begüm. Onun için toplanmamız lazım. Sadece 3-5 kişiyle olacak birşey değil. Hakkımızı isteyelim arkadaşlar lütfen toplanın
 
begüm hocam sana katılıyorum herkez sözleşmeli alımın baya çok olacağını söyliyor ne yapmamız gerekirse yapmaya hazırım
arkadaşım ben mail attım akime meb bakanın verdiği sözleri zorunlu illeri ve bizlerin maduriyetini dile getiren doğaçlama bir mail attım arkadaşalrın mail örneği varsa onlarıda gönderelim ulaşabileceğimiz tlf numaraları varsa versinler arayalım geçensene sizde bilirsiniz birbirimize çok desdek olup baskı yapmıştık ve karşılığını görmüştük bu sene arkadaşlar hala sesiz kalıyor durumun ciddiyetinin farkında değiller açıkta kalacağız sesiz kalırsak diğer branşlar sesini duyurarak bizim branşta az kontenjan ayrılmasını sağladılar
 
hocam bana akimle mebin link gönderirmisin bende atıcam
 
hocam akim yazın açıldığında sol üst köşede başvuru formu var onu doldurun ve mail attın şimdiden teşekkür ederim desteğiniz için
 
hocam tc de var orayıda dolduruyoruz demi
 
evet arkadaşım dolduruyorsun ben tlf olan boşluğu doldurmadım yalnızca
 
arkadaşlar özelikle lütfen kimse ücertliye müracat etmeyin, ögretmen yerine bile konulmuyorsunuz küçümseniyorsunuz ,lütfen neden aynı işi yapıp daha az ücret alalım bir düşünün aynı zaman getiriyrlar hatta ücretliyi önce alıyorlar lütfen başvurmayın ozaman bakalım atanmayan varmı diye,birde en önemlisi bizim yeimizi almaya çalışan kişileri saptarsanız hemen burdan paylaşın dilekçe yazalım öncelik bizim unutmayn
 
ok bide hangi milletvekiline gönderelimki
 
destek arkadaşlar hadi yalnızca bir kaç dakika
 
arkadaşlar moral bozmak gibi olmasın ama artık herşey belli oldu... ve artık umutlu olup bu umutların suya düşmesni göz alıyorsanız sözleşmeli alımın çok olmasını bekleyin ve halen 7-8 binlerden bahseden arkadaşlar var.. neye dayanartak bunu söylüyorsunuz? zorunlu illere dayanarak söylüyorsunuz dimi.. kadrolu atama için de atıp tuttunuz zorunlu mecbur alacaklar mahkumlar bize hepimizi alacaklar dediniz ala ala 2308 kişi aldı... eee dersinizi almadınız mı bu durumdan??? geçen yıl yapılan 10bin atama ile geçen seneki ve bu seneki zorunlu iller dolu durumda... geçen yıl 10 bin alım oldu diye bu yıl aynı şeyleri beklemeyin. 10 bin alımın niye olduğunu artık söylemeye lüzun yok sanırım..
artık açalım gözümüzü rüya aleminden çıkalım..
 
Teşekkürler begüm hocam. Ben mail attım arkadaşlar 2 dk alıyor lütfen sesimizi çıkarmamızın vakti. Sizde sesinizi çıkartın sonradan üzülmeyin
 

Hoşgeldin!

Sitemize hoşgeldiniz, avantajlardan yararlanmak için kayıt olabilirsiniz.

Kayıt Ol!

23 Yıldır Sizlerle

23 yıldır sizlerleyiz. Türkiye'nin ilk okul öncesi eğitim platformu
Geri
Üst