Eylül Sözleşmeli Puan Kaça Düşer??

  • Konbuyu başlatan Konbuyu başlatan rose78
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Okuma süresi: 0:06
Açıkçası benim de umudum kalmadı. Bu bakan okulöncesine çok önem veriyor. Siz bu rakamın azlığına bakmayın. O'nu engelleyen şeyin ne olduğunu bilmiyorum. Ama daha kötüsü bakanın değişmesi, eğer değişirse bu kadar alımı rüyamızda bile zor görürüz. Hüseyin Çelik'i hatırlayın. Bir okul açılışında O'na durumumuzdan bahsettim, ücretli çalıştığımı söyledim. Benimle resmen dalşga geçti ve dedi ki
;
Daha iyi ya emekli olduğunda maaşın yüksek olur.
Bu kadar ..... (yazamıyorum) bir bakandı.
Hem bu meselenin referandum ile ilişkilendirilmesinin doğru olmadığını düşünüyorum. Referandum ayrı bir olay...
 
destek verin lütfen...
 
Açıkçası benim de umudum kalmadı. Bu bakan okulöncesine çok önem veriyor. Siz bu rakamın azlığına bakmayın. O'nu engelleyen şeyin ne olduğunu bilmiyorum. Ama daha kötüsü bakanın değişmesi, eğer değişirse bu kadar alımı rüyamızda bile zor görürüz. Hüseyin Çelik'i hatırlayın. Bir okul açılışında O'na durumumuzdan bahsettim, ücretli çalıştığımı söyledim. Benimle resmen dalga geçti ve dedi ki
;
Daha iyi ya emekli olduğunda maaşın yüksek olur.
Bu kadar ..... (yazamıyorum) bir bakandı.
Hem bu meselenin referandum ile ilişkilendirilmesinin doğru olmadığını düşünüyorum. Referandum ayrı bir olay...
 
öğretmenlerim yeni ve etkkileyici bir başlık açana kadar burayı güncel tutalım
 
Ben aÇtim İnŞ olmuŞtur
 
ben geçen seneden büt mağduruyum o yüzden iyi anlıyorum büt mağdurlarını....bu atamaya başvuramıyorum puanımdan dolayı umarım eylülde şurda bulunan herkes atanabilir...
 
Arkadaşlar susmayın sizde sesinizi çıkartın. Akim'e atacağınız mail 2 dknızı almayacak.
 
boyle olacakti madem neden zorunlu illeri arttirdilar anlamiyorum ucretliyle kapanirmi aciklar
 
begüm hocam şöyle birşey hazırladım eklemek veya çıkartmak istedignz varsa söyleyn veya başka bir örnekte olabilir: türkiyede 400 bine yaklaşan ögretmenin olmasına karşın 30 bin ögretmenin alınması bariz bir hatadır. bizler okulöncesi ögretmnleri olarak -objektifligi belli olmayan kpss sınavının kaldırılmasını,-ücretli ögretmenlik adı verilen mevsimlik işci olmamayı ve- bu bölümde ihtiyaç belirlemelerine göre kontenjanın artırılmasını- başka bölüm mezunlarının çok az bir süreyle elde ettikleri gereksiz ve geçersiz belgelrle bizim önümüze geçmelerini istemiyoruz gereginin yapılmasını arz ederiz
 
ayrıca benim gibi geçen seneden puanı olmayıp bu yıl yaptığı netlere göre ve 700 kpss 1. si olduğu için ss düştüğü için ve iptal olan sorular nedeniyle netleri düştüğü için 6-8 puan aşağı alan kişilerede haksızlık var çünkü geçen yıl aynı netlerle 6-8 puan fazla alıp başvuru yapacak olanların çok büyük bi avantajı olacak.
bu atamada 30000 kişi alıncak sözleşmelide de boşalan yerler dolacak eğer sözleşmelide fazla alınacak olsaydı sayın bakan bunu çoktaan çıkıp 30binin üstünde alım yapacağını söylerdi.
ve geçen sözleşmeli atamada baraj 40 tı en son 45te kaldı şimdi kadroluda nasıl baraja kadar ineceğini düşünüyosunuz anlamıyorum atanacak sayının 3 katı belirler barajı. eğer ki alırsada geçen yıl ki gibi bi mucize olur son dakikada. ve bakanlık bu mucizeleri önceden yayınlamadığı için geçen yıllarda sınava girmemiştim çok büyük bi şansı kaçırtmışlardı bana... tam bir skandallar zincirine dönüştü bu kpss.
bütün bu olanlara rağmen bu bakanlıktan ümitli öğr. adayları varsa ne haliniz varsa görün ama kurunun yanında yaşı da yakıyosunuz...
 
begüm hocam şöyle birşey hazırladım eklemek veya çıkartmak istedignz varsa söyleyn veya başka bir örnekte olabilir: türkiyede 400 bine yaklaşan ögretmenin olmasına karşın 30 bin ögretmenin alınması bariz bir hatadır. bizler okulöncesi ögretmnleri olarak -objektifligi belli olmayan kpss sınavının kaldırılmasını,-ücretli ögretmenlik adı verilen mevsimlik işci olmamayı ve- bu bölümde ihtiyaç belirlemelerine göre kontenjanın artırılmasını- başka bölüm mezunlarının çok az bir süreyle elde ettikleri gereksiz ve geçersiz belgelrle bizim önümüze geçmelerini istemiyoruz gereginin yapılmasını arz ederiz
hocam elinize sağlık dağra hocamın açtığı başlığa taşyabilirmiyiz bunu
 

Hoşgeldin!

Sitemize hoşgeldiniz, avantajlardan yararlanmak için kayıt olabilirsiniz.

Kayıt Ol!

23 Yıldır Sizlerle

23 yıldır sizlerleyiz. Türkiye'nin ilk okul öncesi eğitim platformu
Geri
Üst