Araç yapımı dersinde yapmıştık
http://7renkakademi.net/dosya/dosyalar/fbbaa910179a00027c831b408efd72e6.rar
YAPILIŞI: yapımını anlatayım. ilk önce nevresım kumaşları aldım kumaşçıdan 3 çeşit sonra sepsini eşit boyda kestim 35 cm e 40 cm ,sonra onlarrı annem dıktı makınada o halde ıken uzerıne duğmelerı ve delıklerını, bağcıklaarı ve halkalarını ve de fermuarını ekledım içinde fermuarın kırmızı jelatin var çok ses çıkardıgı için onu seçtim çocugun ilgisini çeksin diye sonra alt kısmını dikitik ve içine elyaf koyduk sonra uç kısımlarına amerikan fermuarı(çırt çırt) diktik (4 köşesine) . mobilleri astığım yerin içinde elektirik kablosu var 150 cmdi sanırım ,2 tane olcak onların uzerı yumuşak olsun diye elyaf sardım ve uzerını kumaşla kapladım amerikan fermuarlarının diğer eşleinide uclarına diktim, bu şekilde daha sonrada ıstedıgınız mobılı asabılırsınız. bıde çantasını dıktım onuda aten resımden anlarsınız bu sayede çok kullanışlı oldu,yorumlarınız için teşekkurler
http://7renkakademi.net/dosya/dosyalar/fbbaa910179a00027c831b408efd72e6.rar
YAPILIŞI: yapımını anlatayım. ilk önce nevresım kumaşları aldım kumaşçıdan 3 çeşit sonra sepsini eşit boyda kestim 35 cm e 40 cm ,sonra onlarrı annem dıktı makınada o halde ıken uzerıne duğmelerı ve delıklerını, bağcıklaarı ve halkalarını ve de fermuarını ekledım içinde fermuarın kırmızı jelatin var çok ses çıkardıgı için onu seçtim çocugun ilgisini çeksin diye sonra alt kısmını dikitik ve içine elyaf koyduk sonra uç kısımlarına amerikan fermuarı(çırt çırt) diktik (4 köşesine) . mobilleri astığım yerin içinde elektirik kablosu var 150 cmdi sanırım ,2 tane olcak onların uzerı yumuşak olsun diye elyaf sardım ve uzerını kumaşla kapladım amerikan fermuarlarının diğer eşleinide uclarına diktim, bu şekilde daha sonrada ıstedıgınız mobılı asabılırsınız. bıde çantasını dıktım onuda aten resımden anlarsınız bu sayede çok kullanışlı oldu,yorumlarınız için teşekkurler