Doğum Günü Pastası

Puanları 0
Solutions 0
Katılım
29 Ara 2010
Mesajlar
503
Tepki Skoru
0
Puanları
0
Yaş
36
@Nimet ÇAKMAK
.
.
.

artık materyallerden sınıf pastamızı yaptık sonra herkes kendi pastasını yaptı üstüne doğum tarihlerini yapıştırdık :emot67:
 

Ekli dosyalar

  • SDC10023.jpg
    SDC10023.jpg
    36.3 KB · Görüntüleme: 488
  • SDC10024.jpg
    SDC10024.jpg
    50.7 KB · Görüntüleme: 460
  • SDC10025.jpg
    SDC10025.jpg
    24.3 KB · Görüntüleme: 431
Tesekkürler cok hoş olmusss
 
Rica ederim biz yaparken çok eğlendik.Pastalarıda yaptık doğum günü gelenlere hediye verme zamanı geliyor yavaş yavaş :36_15_4:
 
ellerinize sağlık... çok güzel
 
teşekkürler öğretmenim çok güzel olmuş ..:emot66:
 
Teşekkürler.
 

Hoşgeldin!

Sitemize hoşgeldiniz, avantajlardan yararlanmak için kayıt olabilirsiniz.

Kayıt Ol!

23 Yıldır Sizlerle

23 yıldır sizlerleyiz. Türkiye'nin ilk okul öncesi eğitim platformu
Geri
Üst