evet arkadaslar bende URFALIYIM ama ne zorluklarla okudum bı ben bı allah bılır bızım burda kızlar okutulmaz okumaya heveslı ve cok basarılı olanlar ıse kızlardır malum okutulmuyoruz ama bıze o hak verıldıgı anda ınanınkı tum cabalarımızla basarıyoruz cunku okumazsak yasca bızden buyuk bırıne verıp hayatımız boyunca cocuk dogurup sureklı sıkıntı stres ıcınde olacaz ama ben burdan butun urfalılara seslenıyorum bazılarımız okuyup dısarıya gıdıyo neden ya neden kendı memleketınızde gorev almıyosunuz nııcın sıze soruyorum ben kendım 2yıldır kendı memleketım yanı urfanın ilçesınde gorev yapıyorum bu yıl köye atandım çok kötu arkadaslar ben okadar yardım ıstedım DESTEK ISTEDIM KIMSEDEN KARSILIK ALAMADIM COCULARIN AYAKLARINDA GIYECEK BI CORAP YA BIRAKIN CORABI BI AYAKKABI BILE YOK YAGMUR CAMURDA TERLIK ILE SINIFA GELIYOLAR NEYSE ARKADASLAR ANLATMAKLA BITMEZ GORMENIZ LAZIM AMA NEOLURSA OLSUN KORKMAYIN CUNKU OGRETMENLIK KUTSAL BI MESLEKTIR FEDAKARLIK ISTIYOR O YUZDEN ....