Doğa koleji

  • Konbuyu başlatan Konbuyu başlatan tuncelzeynep
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Okuma süresi: 0:09
Puanları 0
Solutions 0
Katılım
22 Eyl 2011
Mesajlar
1
Tepki Skoru
0
Puanları
0
Konum
istanbul
@tuncelzeynep
Çocuğum liseye başlıcak ama hangi özel okula yazdıracağımı bilemiyorum.Doğa sarıyer iyi midir nasıldır öğretmenleri giriş,çıkış saatleri nelerdir söyler misiniz
 
doga koleji egitim kalitesi iyi bir kurum fakat her şubesi icin bunu demek mümkün degil dogruda olmaz fikrimce beykoz çok iyi diye biliyorum ve özel kurum araştırıyorsanız bir yere baglı kalmayın ve en güzelide gidip gözlerinizle görmek

özel amerikan koleji tavsiyemdir üsküdarda
balkanlar koleji
avrupa koleji bir bakmanızı tavsiye ederim
 
gidip yerinde görmeniz bence önemli olan doga okulları iyidir ama...
 

Hoşgeldin!

Sitemize hoşgeldiniz, avantajlardan yararlanmak için kayıt olabilirsiniz.

Kayıt Ol!

23 Yıldır Sizlerle

23 yıldır sizlerleyiz. Türkiye'nin ilk okul öncesi eğitim platformu
Geri
Üst