Puanları
0
Solutions
0
- Katılım
- 14 Ara 2009
- Mesajlar
- 2,508
- Tepki Skoru
- 0
- Puanları
- 0
- Yaş
- 44
Güle güle kullanın.Ellerinize sağlık öğretmenim![]()
Güle güle kullanın,ben dadece paylaştımçok beğendim bu çalışmayı ellerinize sağlık hocam
Rica ederim,sınıfınızda uygularsınız değil misüper süper)Çok beğendim ben teşekkürler
))
Güle güle kullanın.harika olmuş öğretmenim elinize sağlık![]()
Rica ederim.Teşekkürler...
Rica ederim,beğenmenize sevindim.harika bir calısma.. tesekkürler![]()
Rica ederim.Güzel çalışma için teşekkürler![]()
Rica ederim.teşkkrler öğretmnm..)
Beğenmenize sevindim.Çok güzel olmuş.
Sitemize hoşgeldiniz, avantajlardan yararlanmak için kayıt olabilirsiniz.
Kayıt Ol!