DİKKAT... Ücretli öğretmenliğe başvurmayın.

  • Konbuyu başlatan Konbuyu başlatan KARAKARTAL
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Okuma süresi: 0:31
gelebİlen yok muuuuuuuuuuuuuuuuu?Öyle oturduĞumuz yerden olmaz bu İŞler.hadİ kalkin sİkelenİn,Üzerİmİzdekİ bu ÖlÜ topraĞi atamanin zamani geldİ.ben kocaelİden gİtmeye raziyim.

arkadaŞim sİz kocaelİdesİnİz yakinsiniz benelaziĞdayim nasil geleyİm?yada bİr baŞkasi vanda nasil gelsİn.yakin İllerİ bulmaklazim sİze yakin İllerden bİrİlerİnİ sorun.dİkkat edİyorum bİrkaÇkİŞİnİndiŞinda kİmsedenses yok....ben48 puan aldiĞim halde Çirpiniyorum.İhtİmal olmasi olmamasi meÇhul olduĞu halde 50nİn ÜstÜnde alanalr herhalde havadan atanmayi beklİyorlar.bİler uĞraŞip duralim onlar seyİrcİ olsunlar nerde burda kiyametİ koparan okulÖncecİler.lÜtfen arti kdestek verİn ....
 
hocam bende diyarbakırdayım ve fili zhocam var o ankarada oda forumdan onla iritbata ge.ip gidebilirsiniz arkadaşlarınızda mutlaka vardır
 
arkadaşım ben yakın illerdekiler için söyledim zaten siz zaten uzaktasınız.ayrıca benim arkadaş.hepsi atandı gitti ben burda yalnızları oynuyorum.
 
lütfen ankaray ya yakın olan arkadaşlar hocama destek verelim son günlerimiz
 
gitmek yada gitmemek asıl mesele bu degil beni üzen burda bir avuç insanın binlerce kişinin sesi olmaya çalışması ve azınlıktan dolayı sesini duyuramaması her yere mail attık ama bir kişide bize dönmedi ben artık uğraşmayacagım zaten atanmak falan da istemiyorum artık olmayınca olmuyor demek ki malum şartlardan dolayıda ülkemi çok sevmeme ragmen artık bu ülke adına hizmet etme istegimi de kaybettim yurt dışına gitme yollarını araştırıyorum burda kalıp atanan sözde arkadaşlarımın atandıktan sonra telefon açıp hava atmalarını çekemiycem artık en son bir arkadaş atanmış bana sende artık ücretliye başvurursun dedi kaç gündür kulaklarımda bu ses .............neye üzülecegimi hangi sorunla ugraşacagımı şaşırdım ........yinede gelmek isteyen varsa gidebilirim meb e ancak mizaç olarak haksızlıklar karşısında çabuk sinirlenen bir tipim hiç tanımadıgım birine bile haksızlık yapılsa dayanamam ondan sonrada gözüm hiç bir şeyi görmez bu yüzden tek gidemem meb e
 
gitmek yada gitmemek asıl mesele bu degil beni üzen burda bir avuç insanın binlerce kişinin sesi olmaya çalışması ve azınlıktan dolayı sesini duyuramaması her yere mail attık ama bir kişide bize dönmedi ben artık uğraşmayacagım zaten atanmak falan da istemiyorum artık olmayınca olmuyor demek ki malum şartlardan dolayıda ülkemi çok sevmeme ragmen artık bu ülke adına hizmet etme istegimi de kaybettim yurt dışına gitme yollarını araştırıyorum burda kalıp atanan sözde arkadaşlarımın atandıktan sonra telefon açıp hava atmalarını çekemiycem artık en son bir arkadaş atanmış bana sende artık ücretliye başvurursun dedi kaç gündür kulaklarımda bu ses .............neye üzülecegimi hangi sorunla ugraşacagımı şaşırdım ........yinede gelmek isteyen varsa gidebilirim meb e ancak mizaç olarak haksızlıklar karşısında çabuk sinirlenen bir tipim hiç tanımadıgım birine bile haksızlık yapılsa dayanamam ondan sonrada gözüm hiç bir şeyi görmez bu yüzden tek gidemem meb e

filizcim aynı durumu sen ben ve eminimki bir çok kişi yaşıyor bu tip insanlar karşısında ezilmeyeceğiz allah büyük gün doğmadan neler doğar pes etmek yok geçmişi geride bırakıp ileriye bakacaz artık
 
filiz hocam kendinizi bu kadar yıpratmayın bizde bu olaylarla karşı karışıya kaldık ve bidaha bu olaylarla karşılaşmamak için savaşmıyormuyuz lütfen bizi yenmelerine izin vermeyelm
 
Boşverin şimdi kim nasıl davranıyoyu,biz işimize bakalım.Elbet gün olur yüzyüze karşılaşırsınız,herkes kendine yakışanı yapar ve yaşar.Dün gece sahurda Hürriyet gazetesinin okuyucu mektupları bölümüne bi makale yazdım.Daha önce de Habertürk'e yazmış ve tel. açmıştım.Arkadaşlar anlaşılan organize olamıcaz.Ankarada olsam MEB in kapısından ayrılmazdım.Konu komşu bile olsa alır yanıma bi şekilde toplanırdım.Belliki bu durumda böyel bişey yapamıyoruz.O zaman medyayı uyandıralım.Rica ediyorum sizde biriki satır karalayın da dikkat çekebilelim.Bakın geçen gün devletin bi bankasında bayanlar işlerini yapmıyodu.savsaklamaya kalktılar mesai sonu diye.Gayet gülümseyerek sizinde bi gün çocuğunuz olur ve benden hizmet beklersiniz dedim.Uyandılar...okuldan bankaya ancak yetiştim erken çıkmama rağmen dedim.Hemen işlemlerim yapıldı.Uyandırmak lazım öğretmenlerim.İnsanları uyandırmak lazım...
 
Boşverin şimdi kim nasıl davranıyoyu,biz işimize bakalım.Elbet gün olur yüzyüze karşılaşırsınız,herkes kendine yakışanı yapar ve yaşar.Dün gece sahurda Hürriyet gazetesinin okuyucu mektupları bölümüne bi makale yazdım.Daha önce de Habertürk'e yazmış ve tel. açmıştım.Arkadaşlar anlaşılan organize olamıcaz.Ankarada olsam MEB in kapısından ayrılmazdım.Konu komşu bile olsa alır yanıma bi şekilde toplanırdım.Belliki bu durumda böyel bişey yapamıyoruz.O zaman medyayı uyandıralım.Rica ediyorum sizde biriki satır karalayın da dikkat çekebilelim.Bakın geçen gün devletin bi bankasında bayanlar işlerini yapmıyodu.savsaklamaya kalktılar mesai sonu diye.Gayet gülümseyerek sizinde bi gün çocuğunuz olur ve benden hizmet beklersiniz dedim.Uyandılar...okuldan bankaya ancak yetiştim erken çıkmama rağmen dedim.Hemen işlemlerim yapıldı.Uyandırmak lazım öğretmenlerim.İnsanları uyandırmak lazım...

Arkadaşa hak vermek lazım.Attığım maillerin hiçbirinden dönüt alamadım.Meb'e tarafıma yapılan yanlışlığın,evraklarımın düzenlenmesi için fax çektim,ona bile dönüt vermediler bu kadar genişler yani.En iyisi medyaya yazmak.Bir tanesi el atsa yeter,diğerleri haberi atlamış olmamak için gerisini getirecektir.

Bu arada filiz79 hocam,yurt dışına yıllar önce ben de karar vermiştim çünkü 5 yıldır kpss salaklığı ile mücadele ediyorum.Ne yazık ki paranız yoksa bir adım bile atamıyorsunuz...
 
bazı arkadaşlar ne kadar boş konuşuyor kendi menfaatimiz için koskoca sitede ankara ve çevresi illerden 3 kişiyi toplayamadık gidelim diye konu komşu niye gelsin onlara neki herkes kendi çıkarına bakar ayrıca türkiyenin her tarafından otobüs var ankaraya gülizar arkadaşım buyrun ordan ahkam kesmesi kolay gelirkende bir kaç komşu getirin lütfen
 
Destek te sayin hocam mİlletİnyolunu keİsp baŞvrumayin dİyemİyoruz.yakin arkadŞaalrimla bİle tartiŞtim.arkadaŞ 55 puan almiŞ embesİl olduĞu İÇİn sÖylenenİ anlamak İstemİyor gİdp baŞvuru yapmiŞ.ya dedİm sennİ atanma Şansin benden yÜksek ne alak hemen koŞup baŞvurdun
dengesİzmİsİn nİye bİlerek ÖnÜmÜzÜ kpatiyorsun ne var atayacak olsa zaten atarlardi dİyor.gelde Çildirma.

valla arkadaşım dün tercih onayı için osmaniye meb deydim oraya başvuruların ne zmn başladığını sormak için gelenler oldu. Ben koridorda 7 kişinin önünü kesip açıkladım. tmm 7 kişiçok az bir sayı ama herkes 7 kişinin önünü kesse kaç olur sen düşün... evet öyleleri çıkıo ama bi damar bulup açıklamak zorundayız bendede oldu adam 34 yaşına gelmiş umudu bitmş artık ama dedim ki başvur ama dönem içinde başvur zamanı geçti die düşünme istediğin zamn başvuru dilekçeni bırakabiliyorsun bu baş vuru tarihi sadece ücretliyle kapatılan yerleri görmek ve atama yapmamamk eğer sen baş vurmazsan senn yerinde açık olacak ve sende belki şimdi ücretli çalışacağın yerde sözleşmeli öğretmen olacaksın dedim. açıklayacağım diye işe geç kaldım ama adam dönm içinde de başvurabilirmizyz die sorp başvuracağını öğrennce destek verdi :D ve mutlu son :D yani umutsuz olma
 
Benimamacım ahkam kesmek değil ki.Fikir üretmeye çalışıyorum ve sizlerede aynını diyorum.Sanki kötülüğümüze uğraşıyomuşum gibi...Konu komşu derken,eğer sokaklarda imza toplayabiliyosa sınıfçılar,bizde başka bi yol bulalım diye dedim.Anlatmıştım çarşı başlarında masa kurup gelenden geçenden imza topladıklarını.Sayfalar dolusu imza atanların hepsi de öğretmenmiydi sanıyosunuz.Genç-yaşlı normal vatandaş.Yapalım derseniz onu yapalım,imza toplayalım;dün gece Hürriyet Gazetesine yazı yazdım ve burda da bildirdim sizde yazın arkadaşlar diye. Bi benim masa açmamla olmaz,bi kişinin medyaya yazı yazmasıyla yada tel. fax. olmaz.Çoğunluk sağlamak içindi.Bir daha diyorum birbirimizle değil aynı amaç için tek bi hedef belirleyip o yolda uğraşalım bence.(Yine ahkam kesmiyorum)
 
mailto:bilgiedinme@meb.gov.tr
http://www.basbakanlik.gov.tr/Forms/...tionEntry.aspx
http://www.akim.akparti.org.tr:8080/...svuruGiris.jsp
mailto:personel@meb.gov.tr
 
hadi arkadaşlar meb oyununa gelmeyin canlanın biraz amaçları bu zaten istedikleri bu onlara boyunmu eğeceksinniz baskıya devam
 
referandum öncesi sesimiz duyun!! sözleşmeli alımda en az 5 bin okul öncesi alım istiyoruz bugün de bunu yazıp gönderdim
 
arkadaşlar inanın durum kötü tekirdağ meb. ücretli için başvuru had safhada çok üzüldüm bugün bi arkadaşla konuştum o söyledi çoğuda 2 yıllıkmış
 
mailto:bilgiedinme@meb.gov.tr
http://www.basbakanlik.gov.tr/Forms/...tionEntry.aspx
http://www.akim.akparti.org.tr:8080/...svuruGiris.jsp
mailto:personel@meb.gov.tr
 
Telefon.......: 212 3543000
Faks..........: 212 3543911-3544064
Web...........: www.atv.com.tr
Telefon.....: 312 5835050
Faks........: 312 4739898
E-posta.....: ctagtekin@atv.com.tr

Telefon.......: 212 4485000
Faks..........: 212 4488459
Web...........: www.cine5.com.tr

Telefon.......: 212 4135600
Faks..........: 212 4135850(Haber Merkezi)
Web...........: www.cnnturk.com

Telefon.......:312 2070333
Faks..........:312 2070199
E-posta.......: yavuzo@cnnturk.com.tr


Telefon.......: 212 3350000
Faks..........: 212 3300035-36,3350087(İnsan Kaynakları)
Web...........: www.cnbce.com


Telefon.......: 312 4365555
Faks..........: 312 4672974-4672905
E-posta.......: murat.akgun@ntv.com.tr


Telefon.......: 224 2733700 (20 Hat)
Faks..........: 224 2733722
E-posta.......: bursa@flashtv.com.tr <A href="mailto:yı <script language='JavaScript' type='text/javascript'> <!-- var prefix = 'mailto:'; var suffix = ''; var attribs = ''; var path = 'hr' + 'ef' + '='; var addy84081 = 'lmaztunca' + '@'; addy84081 = addy84081 + 'flashtv' + '.' + 'com' + '.' + 'tr'; document.write( '<a ' + path + '\'' + prefix + addy84081 + suffix + '\'' + attribs + '>' ); document.write( addy84081 ); document.write( '<\/a>' ); //--> </script><script language='JavaScript' type='text/javascript'> <!-- document.write( '<span style=\'display: none;\'>' ); //--> </script>Bu e-Posta adresi istek dışı postalardan korunmaktadır, görüntülüyebilmek için JavaScript etkinleştirilmelidir <script language='JavaScript' type='text/javascript'> <!-- document.write( '</' ); document.write( 'span>' ); //--> </script>">lmaztunca@flashtv.com.tr


Telefon.......: 212 3136000
Faks..........: 212 3137311
Web...........: www.haberturk.com

Telefon.......: 212 4135111
Faks..........: 212 4135400(Haber Merkezi)
Web...........: www.kanald.com.tr

Telefon.......: 216 3448575/1236
4436284(İstihbarat)
Faks..........: 216 3448568
Web...........: www.stv.com.tr
E-posta.......: ademirer@samanyoluhaber.tv haber@samanyolu.tv

Telefon.......: 212 3550101
Faks..........: 212 2792575(Haber Merkezi)2801191
Web...........: www.showtvnet.com.tr


Telefon.......: 212 4135000
Faks..........: 212 4135004
Web...........: www.startv.com.tr
 
arkadaşlar hiç ümit kalmadı tek çare ücretli öğretmenliğe hayır 3227 kişini kopya çektiklerini bilyor ne sınavı iptal ediyorlar nede atamaları 3000 dedil 30000 kişivar belki bu işte işte adalet yazıklar olsun kopya çek adam ol kimse karışmasın ne güzel iş garibin biri 1 ekmek çalsa at içeri 1 sene 300000 alileleriyle 1 milyon hayır demektir tokat gibi inecek hayır 6 kişiyiz ailede hepimizden hayır hayır hayır
 
herkesin hakkında hayırlısı bu saaten sonra yapacak bir sey yok
 

Hoşgeldin!

Sitemize hoşgeldiniz, avantajlardan yararlanmak için kayıt olabilirsiniz.

Kayıt Ol!

23 Yıldır Sizlerle

23 yıldır sizlerleyiz. Türkiye'nin ilk okul öncesi eğitim platformu
Geri
Üst