Diğer branşlardan atama

Puanları 0
Solutions 0
Katılım
20 Ocak 2009
Mesajlar
4
Tepki Skoru
0
Puanları
0
Yaş
42
Konum
türkiye
@büşra açmışka
ne derece doğrudur bilemiyorum ama bir duyum aldım bu yıl ders ücreti ile çalışan okul öncesi öğretmenlerine (diğer branşlardan olan, resim sanat tarihi vb.) bir kurs daha vererek kpss puanı yeterli olanların ataması yapılacakmışşşş bu konuda bilgisi olanlar lütfen yazsın
 
yok artık ya oldu mahalle bakkalını,kasabı,kitapçıyı tüm meslek gruplarını atasınlar hani yapmazlar da değil biz bekleyelim atancaz diye. yok hocam ya o kadar yapmazlar herhalde?
 
arkadaşlar burası türkiye heran herşey olabilir.geçen yıl puanların bukadar düşeceği aklımızın ucundan geçermiydi.belki bu sene yapmazlar ama 2011 de sınıf öğretmenlerinden alım olur bence.geçmişde hatırlarsanız ziratçiler bile sınıf öğretmeni olarak atanmışlardı.yapabileceğimiz tekşey ağustosta atanabilmek tümden boşta kalmamak....inşallah herkes atanır.
 
Ah nİmet ah bÜtÜn bunlar senİn ve kabİlen yÜzÜnden atada bİzİ kurtulalim :)
 
arkadaslar benım calıstıgım okulda sozlesmelı ogretmenı dogum ıznıne cıktı.yerıne bı kımyacıyı ucretlı atadılar.ve halıyle kadın hıcbısey bılmıyo.dusunun gerısını
 
arkadaşlar okulöncesinin bu yıl bütün mezunlarını atasalar bile yine boşta kalacak okullar olacak.yerimize sınıfçılar kimyacıları aticaklarını 2yıllık çocuk gelişimcileri verseler daha mantıklı.hiç değilse çocuk gelişimciler bu mesleği biliyor.kimyacı ne anlar anaokulundan ya da biz ne anlarız kimyadan dimi ama.herkes bildiği işi yapsa sorun kalkacak ortadan ya neyse.
 

Hoşgeldin!

Sitemize hoşgeldiniz, avantajlardan yararlanmak için kayıt olabilirsiniz.

Kayıt Ol!

23 Yıldır Sizlerle

23 yıldır sizlerleyiz. Türkiye'nin ilk okul öncesi eğitim platformu
Geri
Üst