Ders çalışabilen varmı

  • Konbuyu başlatan Konbuyu başlatan beniş
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Okuma süresi: 0:11
Puanları 0
Solutions 0
Katılım
13 Haz 2010
Mesajlar
40
Tepki Skoru
0
Puanları
0
@beniş
eğitim bilimlerine çalışabilen varmı varsa nasıl çalışıyorsunuz testmi çözüyosunuz konumu çalışıyosunuz.ben çalışmaya başlamadım canımda çalışmak istemiyo zaten.iptalden sonra psikolojim bozuldu.sizler ne durumdasınız
 
eğitim bilimlerine çalışabilen varmı varsa nasıl çalışıyorsunuz testmi çözüyosunuz konumu çalışıyosunuz.ben çalışmaya başlamadım canımda çalışmak istemiyo zaten.iptalden sonra psikolojim bozuldu.sizler ne durumdasınız

arkaşlar bende aynı durumdayım hele program gel berbat
 
aynen motivasyon kalmadı valla ne olacak halimiz bilmiyorum artık bütün amaçlarımdan vazgeçiyorum galiba çok bunaldım...
 
bende de 11 aylık bebek var çalışamıyorum:(ama forumda kimse yok herks takır takır çalışıyo valla inş emeklerinin karşılığını alırlar...
 
çok zor çok zor napcaz bilmiyorum
 
herkes ders calisiyor galiba maasallah
 
motivasyon bende de sıfır artı birde çocuk gelde çalış günde 2 saat anca ayırabiliyorum.ALLAH yardımcımz olsun.herkes dersaneye gitti galiba
 
yok arkadasim ne dersanesi valla iptal edilen sinavdan 1 net fazla yapsam sukur diycem diger sinav gibi yuklenemiyorum aynen motivasyon sifir off off
 
e bende dersaneye başladım gelecek seneye motive etmeye çalışıyroum kendimi..
 
Bende çalışamıyorum arkadaşlar ama sebebi kendimle alakalı istemiyo cnım öyle nefret etmişimki kitaplardan bakıp duruyorum..İnş. hayırlısı olur..bu hallere geldikya yazıkkk çokkk yazıkk..ama inş. telafisini yaparlar 24 kasım öğretmenler gününde inş.. jest bekliyorum
 
bende çalışmak için oğlumu kreşe yazdırdım ama nafile konular okadar karıştıki eskisinden kötü oldu valla Allah yardımcımız olsun
 
bende sizler gibiyim hiç çalışamıyorum oturuyorum alıyorum kitabı elime en fazla yarım saat sonra afakanlar basıyo valla 4yaşında kızım var o bile bıktı artık çocuğum
 
arkadaşlar bu sınav sonrası atama ne zaman yapılacak bilgisi olan varmı bi arkadaşımdan şubat ayında bizim bölüme okulöncesi ek alım olacağını duydum bu konuda bilgisi olan paylaşırsa sevinirim herkese iyi çalışmalar
 
şu sınavı hayırlısıyla bir atlatalımda atamalar nezaman olursa olsun sınav stresi artık çekilmiyo
 
ben her gün ders çalışıtorum.
 
evet malesef herkeste aynı tepkiler var herhalde. inanın benimde hiç çalışmak gelmiyor içimden. geçen sınavda çok çalışmıştım. senelerdir çalış çalış sürekli sınav sınav...
psikolojim bozulda galiba:((
 
Kpss sinavindan sonra acaba atamalari ne zaman yaparlar? DÖnem sonunu mu beklerler sÖmestreyİ..
 

Hoşgeldin!

Sitemize hoşgeldiniz, avantajlardan yararlanmak için kayıt olabilirsiniz.

Kayıt Ol!

23 Yıldır Sizlerle

23 yıldır sizlerleyiz. Türkiye'nin ilk okul öncesi eğitim platformu
Geri
Üst