Daha kaÇ tane okul Öncesİ ÖĞretmenİne İhtİyaÇ var

  • Konbuyu başlatan Konbuyu başlatan evrensel38
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Okuma süresi: 0:15
Puanları 0
Solutions 0
Katılım
27 Nis 2010
Mesajlar
7
Tepki Skoru
0
Puanları
0
@evrensel38
Arkadaşlar bizlerin beklentisi Türkiye'de kaç tane daha okul öncesi öğretmeni açığı var.Ayrıca kaç sene daha alımlar böyle devam eder.Çok merak ediyorum daha 3. sınfta okuyan arkadaşlar olarak biraz bu bizde stres yapıyor.Lütfen konu hakkında yardımlarınızı bekliyorum.
 
Ben 2013 te tum turkiyede zorunlu olacak diye biliyorum.sadece istanbula birsuru alinir.ama 2013 ten sonra dolar eskiye dÖner bence
 
açık çok fazla ama alım ne kadar olur bilinmez kadrolu atamak yerine ücretli çalıştırıyorlar bu nasıl iş hiç anlamadım eğitim önemli diyorlar hiç önem verdikleri yok çalışanlara daha az nasıl para veririz diye düşünüyorlar
 
bence bu atamalr 4 yıl daha devam edr en kötü 3 yıl daha.biran önce mezun olun arkadaşlar.
 
bu seneyi saymazsak 2 yıl daha devam eder 3. sınıfa geçtiysen şanslısın yani diğerleri için böle bişi diyemicem bence şimdiden sonra kimse okul öncesini yazmasın gidip pdr yazsın..
 

Hoşgeldin!

Sitemize hoşgeldiniz, avantajlardan yararlanmak için kayıt olabilirsiniz.

Kayıt Ol!

23 Yıldır Sizlerle

23 yıldır sizlerleyiz. Türkiye'nin ilk okul öncesi eğitim platformu
Geri
Üst