Arkadaşlar bizlerin beklentisi Türkiye'de kaç tane daha okul öncesi öğretmeni açığı var.Ayrıca kaç sene daha alımlar böyle devam eder.Çok merak ediyorum daha 3. sınfta okuyan arkadaşlar olarak biraz bu bizde stres yapıyor.Lütfen konu hakkında yardımlarınızı bekliyorum.