CDden Balık ailemiz...

  • Konbuyu başlatan Konbuyu başlatan MouSTaPHa83
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Okuma süresi: 0:00
Puanları 36
Solutions 0
Katılım
6 May 2006
Mesajlar
1,347
Tepki Skoru
0
Puanları
36
Yaş
42
Konum
Elmalı/ANTALYA - Bandırma,Akçay/BALIKESİR
@MouSTaPHa83
..
 

Ekli dosyalar

  • DSCF0677.jpg
    DSCF0677.jpg
    56.7 KB · Görüntüleme: 23
  • DSCF0678.jpg
    DSCF0678.jpg
    59.4 KB · Görüntüleme: 13
TeŞekkÜrler:))
 
​teşekkürler hocam .
 
Paylaşımınız için teşekkürler öğretmenim çok güzel olmuş:)
 
Rej-ja ederim. :)
 
teşekkürler öğretmenim ;)) çok güzeller...
 
mustafa hocam, ben çözdüm : siz bu cd ciyle kankasınız :5:
 
ve çok hoş bir çalışma olmuş, ellerinize sağlık...siteye bir geldiniz, pir geldiniz :) bu yıl sizin etkinliklerden çok esinlenicez (!) sanırım :)
 
Tuba hocam
1: Kanka değiliz. CDci benim babam. :)
2: Babam olmasa da film kiralayan herhangi bir dükkan ile konuşursanız bozulan yanan CDleri atmayın derseniz 1 dönemde 2-3 poşet CDniz olur
3: "Esinlencez" kelimesinden sonra niye (!) koydunuz anlamadım :(
 
Ayrıca teşekkür ederim. :)

Bu siteyi bırakma sebebim o zamanlar öğrenci olmam ve etkinlik yaptırmıyor olmam bu yüzden de hiçbir paylaşım yapamıyor olmamdı. Eh Facebookta grubu görünce aklıma geldi. Şu yaptığım etkinlikleri paylaşayım güzel bir dönüş yapayım istedim. :)

Hatırlanacağımı düşünmüyordum ama Selçuk hocam sağolsun ilk günden hatırladı. İlkler unutulmaz dedi. (Laf aramızda ben ilklerden olduğumu bile unutmuştum. Selçuk hocamdan 1 hafta sonra kaydolmuşum meğer) :)
 

Hoşgeldin!

Sitemize hoşgeldiniz, avantajlardan yararlanmak için kayıt olabilirsiniz.

Kayıt Ol!

23 Yıldır Sizlerle

23 yıldır sizlerleyiz. Türkiye'nin ilk okul öncesi eğitim platformu
Geri
Üst