Camdan muhteşem eserler

  • Konbuyu başlatan Konbuyu başlatan turkuazz
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Okuma süresi: 0:35
Puanları 0
Solutions 0
Katılım
24 Mar 2007
Mesajlar
83
Tepki Skoru
0
Puanları
0
Yaş
55
@turkuazz
benim çok hoşuma gitti paylaşmak istedim umarım beğenirsiniz..





 
BU BİR OTOMATİK MESAJDIR turkuazz... Konu açtığınız için teşekkür ederiz.Kurallarımızı okuyarak konu açtığınızı umuyoruz.Kurallara uygun olmayan konular ve daha önce benzeri açılmış konular silinmektedir.Forumumuzdan en iyi bir şekilde yararlanmanız dileği ile...
 
Teşekkürler Cidden Harikalar...:)
 
harikalar...kelebeğe bayıldım...teşekkürler....
 
Evet çok güzel, teşekkürler...
 
teşekkürler, çok güzeller..
 
beğenmenize sevindim ben teşekkür ederim..
 
ay harıka ne dıyım
 
çok güzeller Ankara da AKM de açılan hediye fuarında bunların yapılışını seyretmiştim o kadar basit görünüyor ki ısıttığı camla öyle oynuyorki adam ustaca bende hemen yaparım gibi geldi :D tabi zor zanaat :D
 
çok güzel paylaşımınız için teşekkürler :)
 

Hoşgeldin!

Sitemize hoşgeldiniz, avantajlardan yararlanmak için kayıt olabilirsiniz.

Kayıt Ol!

23 Yıldır Sizlerle

23 yıldır sizlerleyiz. Türkiye'nin ilk okul öncesi eğitim platformu
Geri
Üst