çoookk güzel öğrencilerim bayılacak)teşekkürler hocam...yarın ben de yaptıraym bari
![]()
Betül hocam,,,şimdi gördüm bu etkinliğinizi...gerçekten iyi fikir,,,çok beğendim,teşekkürlerr....
pepee felanda yaptırlıla bilir teşekkrüler.
Sitemize hoşgeldiniz, avantajlardan yararlanmak için kayıt olabilirsiniz.
Kayıt Ol!