Caillou

Puanları 0
Solutions 0
Katılım
11 Kas 2010
Mesajlar
473
Tepki Skoru
0
Puanları
0
Konum
MERSİN
@imported_betul1907
. .


.
 

Ekli dosyalar

  • CIMG0042.jpg
    CIMG0042.jpg
    59.1 KB · Görüntüleme: 158
  • CIMG0002.jpg
    CIMG0002.jpg
    41.1 KB · Görüntüleme: 290
  • CIMG0041.jpg
    CIMG0041.jpg
    50.1 KB · Görüntüleme: 142
çoookk güzel öğrencilerim bayılacak:))teşekkürler hocam...yarın ben de yaptıraym bari:)
 
yaratıcı ve çok güzel..
 
hocam çok hoş olmuş paylaşım için tşk=)
çocuklar Caillou yu çok seviyorlar etkinliğin adını söyleyince zevkle yaparlar
 
çok güzel olmuş hocam.:36_7_8: biz de yapmalıyız bunu....
 
çoookk güzel öğrencilerim bayılacak:))teşekkürler hocam...yarın ben de yaptıraym bari:)

Bzim çocuklar da çok sevdi. Sonuçta Caillou. Birşey değil hocam. Güle güle kullanın.


PAYLAŞMAK GÜZELDİR.
 
Harika bir TV , hem de en sevdiğim çizgi film var :)
 
Güle güle kullanın.
 
Betül hocam,,,şimdi gördüm bu etkinliğinizi...gerçekten iyi fikir,,,çok beğendim,teşekkürlerr....
 
pepee felanda yaptırlıla bilir teşekkrüler.
 

Hoşgeldin!

Sitemize hoşgeldiniz, avantajlardan yararlanmak için kayıt olabilirsiniz.

Kayıt Ol!

23 Yıldır Sizlerle

23 yıldır sizlerleyiz. Türkiye'nin ilk okul öncesi eğitim platformu
Geri
Üst