E emircik80 Puanları 0 Solutions 0 Katılım 1 Mar 2011 Mesajlar 10 Tepki Skoru 0 Puanları 0 Yaş 45 Konum diyarbakır @emircik80 15 Nis 2011 #21 bayrağımız eksikti ama tamamladık yeni resimleri eklediğimde görürsünüz artık bayrağımız var...
K kürdan Puanları 0 Solutions 0 Katılım 20 Eki 2011 Mesajlar 37 Tepki Skoru 0 Puanları 0 Konum istanbul @kürdan 29 Eki 2011 #22 teşekkürler