valla ne düşüneceğimi şaşırdım,tek düşüncem sınav sonucu oldu.aklım internette,gelip gidip bakıyorum.fena halde takılı kaldım.yok o kadar karamsar değilim tabi,o kadar kişiden herkesin 70 puan ve üstü almış olması mümkün değil zaten.bize de bi gıdımlık yer kalır gari..))