Bu yil 31bİn ÖĞretmen alinacakmiŞ!!

  • Konbuyu başlatan Konbuyu başlatan kubiti
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Okuma süresi: 0:12
umarız,ya arkadaşlar bu arada bizden kaç sözleşmeli vardı acaba,toplam.milllet tümden kadroya geçip biz yaya kalmayalım..
 
hocam tamam çok iyi düşünmeyelim umutlanmayalım diyoruz da bu kadar da kötü düşünmeyelim amaa :))
 
valla ne düşüneceğimi şaşırdım,tek düşüncem sınav sonucu oldu.aklım internette,gelip gidip bakıyorum.fena halde takılı kaldım.yok o kadar karamsar değilim tabi,o kadar kişiden herkesin 70 puan ve üstü almış olması mümkün değil zaten.bize de bi gıdımlık yer kalır gari..))
 
inşaallah hocamm :))
 

Hoşgeldin!

Sitemize hoşgeldiniz, avantajlardan yararlanmak için kayıt olabilirsiniz.

Kayıt Ol!

23 Yıldır Sizlerle

23 yıldır sizlerleyiz. Türkiye'nin ilk okul öncesi eğitim platformu
Geri
Üst