bu da bizim çiftliğimiz

  • Konbuyu başlatan Konbuyu başlatan Özlem ÖZMEN
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Okuma süresi: 0:00
Puanları 38
Solutions 0
Katılım
3 Kas 2009
Mesajlar
3,621
Tepki Skoru
4
Puanları
38
Konum
ESKİŞEHİR
@Özlem ÖZMEN
.....
 

Ekli dosyalar

  • DSC04763.jpg
    DSC04763.jpg
    73.3 KB · Görüntüleme: 98
  • DSC04766.jpg
    DSC04766.jpg
    68.1 KB · Görüntüleme: 116
  • DSC04765.jpg
    DSC04765.jpg
    25.9 KB · Görüntüleme: 71
  • DSC04762.jpg
    DSC04762.jpg
    48.6 KB · Görüntüleme: 113
  • DSC04764.jpg
    DSC04764.jpg
    34.1 KB · Görüntüleme: 92
Çok teşekkürler canım,çok güzel bu çalışmanız da.
 
rica ederim canım :)
 
teşekkür ederim :)
 
teşekkürler canıııım,ellerinize sağlııık çok güzel :emot68:
 
RİCA EDERİM CANIM :))) :36897fd:
 

Hoşgeldin!

Sitemize hoşgeldiniz, avantajlardan yararlanmak için kayıt olabilirsiniz.

Kayıt Ol!

23 Yıldır Sizlerle

23 yıldır sizlerleyiz. Türkiye'nin ilk okul öncesi eğitim platformu
Geri
Üst