H hdsirine Puanları 0 Solutions 0 Katılım 30 Tem 2007 Mesajlar 1,841 Tepki Skoru 0 Puanları 0 Yaş 44 @hdsirine 18 Kas 2007 #1 bunlarda benim palyaçolarım, bazen böyle boyuyorum çocukların suratını, çok hoşlarına gidiyor.
C cendas Puanları 0 Solutions 0 Katılım 8 Eyl 2007 Mesajlar 1,066 Tepki Skoru 0 Puanları 0 Yaş 40 Konum ankara @cendas 18 Kas 2007 #2 teşekkürler hocam güzel olmuşlar
K kzncnnet Puanları 0 Solutions 0 Katılım 31 Tem 2007 Mesajlar 1,943 Tepki Skoru 0 Puanları 0 Yaş 40 Konum uŞAK ve UŞAK @kzncnnet 18 Kas 2007 #3 cok seker olmuslar hocam tesekkurler
P pretty Puanları 0 Solutions 0 Katılım 8 Eyl 2006 Mesajlar 9,421 Tepki Skoru 1 Puanları 0 Yaş 40 @pretty 18 Kas 2007 #4 Çok güzel gerçekten bende çocukların sürekli boyuyorum. Sonra boyalı suratlarla oyunlar oynuyorlar Teşekkürler..
Çok güzel gerçekten bende çocukların sürekli boyuyorum. Sonra boyalı suratlarla oyunlar oynuyorlar Teşekkürler..
E emel aydemir Puanları 0 Solutions 0 Katılım 16 Mar 2007 Mesajlar 457 Tepki Skoru 0 Puanları 0 Yaş 42 @emel aydemir 19 Kas 2007 #5 çok şirin olmuşlar teşekkürler.
T tatlicadi Puanları 0 Solutions 0 Katılım 16 Kas 2006 Mesajlar 5,719 Tepki Skoru 0 Puanları 0 Yaş 36 Konum ^^İzMiR^^ @tatlicadi 19 Kas 2007 #6 Çok şirin olmuşlar Paylaştığınız için teşekkürler.
D daisy80 Puanları 0 Solutions 0 Katılım 4 Ara 2006 Mesajlar 388 Tepki Skoru 0 Puanları 0 Yaş 45 @daisy80 19 Kas 2007 #7 gerçekten çok tatlılar...
B berna45 Puanları 0 Solutions 0 Katılım 30 Ocak 2007 Mesajlar 907 Tepki Skoru 0 Puanları 0 Yaş 52 @berna45 19 Kas 2007 #8 çok şirinler tşk
E esradnlr Puanları 0 Solutions 0 Katılım 27 Ocak 2007 Mesajlar 3,007 Tepki Skoru 0 Puanları 0 Yaş 46 Konum 35.5 K.yaka:)) @esradnlr 19 Kas 2007 #9 çok tatlılar maşallah...
A Alcen Puanları 0 Solutions 0 Katılım 22 Ara 2006 Mesajlar 1,504 Tepki Skoru 0 Puanları 0 Yaş 50 Konum Aydın @Alcen 19 Kas 2007 #10 çok şekerler.
F fati_avci Puanları 0 Solutions 0 Katılım 1 Tem 2007 Mesajlar 2,634 Tepki Skoru 0 Puanları 0 Yaş 46 Konum istanbul @fati_avci 19 Kas 2007 #11 teşekkürler.
M mayn Puanları 6 Solutions 0 Katılım 5 Ağu 2006 Mesajlar 33 Tepki Skoru 0 Puanları 6 Yaş 44 @mayn 20 Kas 2007 #12 ben de hergün o günün sınıf başkanlarını boyuyorum
H hdsirine Puanları 0 Solutions 0 Katılım 30 Tem 2007 Mesajlar 1,841 Tepki Skoru 0 Puanları 0 Yaş 44 @hdsirine 20 Kas 2007 #13 mayn arkadaşım seninkilerde çok güzel olmuş.
W wo_hai Puanları 0 Solutions 0 Katılım 20 Kas 2007 Mesajlar 7 Tepki Skoru 0 Puanları 0 Yaş 44 @wo_hai 26 Kas 2007 #14 Bizim okulun anasınıfı öğretmeni de boyuyor böyle,görüyorum bazen
O ozlemcun Puanları 0 Solutions 0 Katılım 16 Nis 2007 Mesajlar 560 Tepki Skoru 0 Puanları 0 Yaş 59 @ozlemcun 26 Kas 2007 #15 Ne kadar da şirin olmuşlar.
G gönül Puanları 0 Solutions 0 Katılım 27 Ara 2006 Mesajlar 4,935 Tepki Skoru 0 Puanları 0 Yaş 54 @gönül 5 Ara 2007 #16 Çok güzel olmuş
H hdsirine Puanları 0 Solutions 0 Katılım 30 Tem 2007 Mesajlar 1,841 Tepki Skoru 0 Puanları 0 Yaş 44 @hdsirine 20 Ara 2008 #17 hepinize teşekkür ederim yorumlarınız için
T turanemine Puanları 0 Solutions 0 Katılım 20 Tem 2007 Mesajlar 6,954 Tepki Skoru 2 Puanları 0 Yaş 48 @turanemine 23 Ara 2008 #18 maşaallah bu palyaçolara.. çoookkk şekerleeerrrrr
H hdsirine Puanları 0 Solutions 0 Katılım 30 Tem 2007 Mesajlar 1,841 Tepki Skoru 0 Puanları 0 Yaş 44 @hdsirine 31 Ara 2008 #19 turanemine' Alıntı: maşaallah bu palyaçolara.. çoookkk şekerleeerrrrr Genişletmek için tıkla ... öyleler maşallah, 2 yaş büyümüşler şimdi daha bi güzel, şeker olmuşlar
turanemine' Alıntı: maşaallah bu palyaçolara.. çoookkk şekerleeerrrrr Genişletmek için tıkla ... öyleler maşallah, 2 yaş büyümüşler şimdi daha bi güzel, şeker olmuşlar