Benim palyaçolarım

  • Konbuyu başlatan Konbuyu başlatan hdsirine
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Okuma süresi: 0:16
Puanları 0
Solutions 0
Katılım
30 Tem 2007
Mesajlar
1,841
Tepki Skoru
0
Puanları
0
Yaş
44
@hdsirine
bunlarda benim palyaçolarım, bazen böyle boyuyorum çocukların suratını, çok hoşlarına gidiyor.


 
teşekkürler hocam güzel olmuşlar :)
 
cok seker olmuslar hocam tesekkurler
 
Çok güzel gerçekten bende çocukların sürekli boyuyorum.
Sonra boyalı suratlarla oyunlar oynuyorlar:)
Teşekkürler..
 
çok şirin olmuşlar teşekkürler.
 
Çok şirin olmuşlar :)
Paylaştığınız için teşekkürler.
 
gerçekten çok tatlılar...
 
çok şirinler tşk
 
çok tatlılar maşallah...
 
çok şekerler.
 
teşekkürler.
 


ben de hergün o günün sınıf başkanlarını boyuyorum
 
mayn arkadaşım seninkilerde çok güzel olmuş.
 
Bizim okulun anasınıfı öğretmeni de boyuyor böyle,görüyorum bazen :)
 
Ne kadar da şirin olmuşlar.
 
Çok güzel olmuş
 
hepinize teşekkür ederim yorumlarınız için
 
maşaallah bu palyaçolara..
çoookkk şekerleeerrrrr
 

Hoşgeldin!

Sitemize hoşgeldiniz, avantajlardan yararlanmak için kayıt olabilirsiniz.

Kayıt Ol!

23 Yıldır Sizlerle

23 yıldır sizlerleyiz. Türkiye'nin ilk okul öncesi eğitim platformu
Geri
Üst