Ben mi haklıyım onlarmı?

  • Konbuyu başlatan Konbuyu başlatan hande
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Okuma süresi: 6:27
:36_3_12: İNSANIN MOTİVASYONUNU BOZUCU ŞEYLER AMA BUNA RAĞMEN DİMDİK DURMUŞUN AYAKTA TEBRİK EDİYORUM..UMARIM GÖSTERİN GÜZEL GEÇER. iyi bir idareci ile çalıştığımı yazdıklarını okuyunca daha iyi anladım
 
Arkadaşım bugün 30 mayıs bu mesajı bugün okudum ve merak ediyorum neler oldu?Umarım güzel geçmiştir.
 
gösterimizi yaptık alnımızın akıyla çıktık..ilgi çok fazlaydı ve sunumu kendim yaptım..resimleri ve cd kayıtlarını alınca göndereceğim yalnız hala çok yorgunum ama tüm uğraşlarıma değmiş olması tatlı bir yorgunluk veriyor:)ilginize çok teşekkür ederimm
 
bence çok haklısın arkadaşım pes etmedigin için ayrıca tebrik ederim paylaştıgın için teşekkürler...
 
meraba ben nagehan aynı ilçedeyiz tanışmışıtık, hatırlarsan gerçekten yaşadıklarına üzüldüm ve bir anlam veremedm, kim neden istemiyor dediğin gibi alt tarfı bir anasınıfı gösterisi. Ben izlemedim gösterinizi ama duyduğuma göre çok güzelmiş herkes beğenmiş.Benim velilerimden de gidenler olmuş onlardan duydum. İşallah görüntüleri burda izleriz. Umarım bundan sonra herşey daha güzel olur.
 
şaşkınlık verici, hayret uyandırıcı ve dehşete düşürücü bir olay.. mafya kokusu aldım okurken ama emin olamadım :) bu nasıl bir gösteri ki zümrenizden müdürünüze, okul aile birliğinden ilçe milli eğitime kadar herkes karşı durmuş? anlayamadım.. ama yılmadığınız için de tebrik ederim.. bu arada kendinize dikkat edin :)
 
ArkadaŞlar GÖsterİ Yok.gÖŞterİŞe Gerek Yok:36_6_3:
 
hocam ne demek istediğiniz anlayamadım biraz daha açarmısınız yorumunuzu
 
yürekten kutluyorum sizi inşallah gönlünüzce olur. bu kişiler bi de eğitimci sıfatıyla meydan da geziyorlar saygısızlar şiddetle kınıyorum çok sinir bozucu bi olay... küçük beyinliler insanlarla ugraşırmış vaşka söyleyecek söz de kalmadı
 
ya hocam bana kızmayın ama resmen komedi ya insanlar bu tarz seylerle neden ugrassın ki anlayamadım bizler zaten okul öncesi senliklerine 23 nisanlara en güzel sekilde hazılanıyoruz ve hatta güzel programlar çıksın didiniyoruz gösterilerimize milli egitim müdürünü davet ediyoruz ve onlarda bunların yapılmasından çok mutlular en azınan bizim memlekette böyle yani neden niçin bu engellemeler hangi yürek o minicik bedenlerin hazırladıgı gösterileri engellemeye calısır anlamadım.ve ayrıca cocukların yuzundekı tebessum kadar izleyenlerin yuzundekı mutluluk ifadeside cok guzel kımler boyle guzel anlar yasamak ıstemez kııııı.........
 
her usta öğretici gibi sizde kıdem farkı yaşıyorsunuz sayın hocam kadrolular ya borularını istedikleri gibi öttürüyorlar. bende usta öğretici olarak öğretmenlik yapıyorum sizinki kadar ciddi olmasada elbetteki ben ve bizim gibi görev yapan arkadaşlarımda problemler yaşıyoruz ama ne demişler meyva veren ağaç taşlanır....
sizi yılmadığınız için çok tebrik ediyorum saygılar...
 
okulda uc kadrolu bır usta ogretıcı calısıyoruz. o kadar guzel bır calısma ortamımız var kı biz seneye gıdecek dıye uzuluyoruz...bence bu sahıslarla ılgılı bır durum.
 
keşke bu kadar sorun yaşamasaydınız. Tabiki de yaşadıklarınız saçma sapan ve haketmiyorsunuz.Bence de bu sorun kişilerden kaynaklanan bir sorun. ben de kadroluyum ve gösteri yapma taraftarı olmayanlardanım. Gösteri yerine velilerinde katıldığı yarışmaların, müziğin, balonların, vb öğelerin yer aldığı akışına bırakılmış yapılandırılmamış etkinlikleri tercih ediyorum. okulumda bulunan kadrosuz arkadaşım da tam tersi düşünüyor. biz şunu yaptık; yeni yıl partisini benim dilediğim gibi sene sonu gösterisini de onun dilediği gibi ortak gerçekleştirdik. Çok da güzel oldu. bir şey daha eklemek istiyorum gösteri yapmak istemeyen arkadaşları tembel, çalışmayan olarak nitelendirmek de doğru değil mutlaka nedenleri vardır. Ve insanlar yeni yıl partisinde daha çok eğlendiler. neden?
1-Herkes etkinliğin içindeydi. Serbest müziklerle dans vardı veliler ve öğrenciler istediklerigibi dans ettiler.
2-Günlerce prova yapmanın sıkıntısını yaşamadan da eğlenceli birşeyler çıkabileceği görüldü.
3-Velileri dans ederken ve yarışırken çocukların yüzündeki tebessümü görmeliydiniz.
4-hiç bir kıyafet masrafı yapılmadı. Her çocuk en sevdiği kıyafeti ile geldi. Sünnet kıyafeti, gelinlik, abiye kıyafet, palyaço kıyafeti, kimin neyi varsa giydi.
5-dedeler ve nineler arasında yapılan yarışmaların tadı damağımızda kaldı.Onlarad yaşam sevinciçocuk neşesi aşıladık.
6-yedik, içtik daha ne olsun ki

yani söyleyeceğim şu kişiler birbirlerini kırmazlarsa her türlü eğlenilebiliyor. AMA İŞ BAN DAHA ÇALIŞKANIM SEN TEMBELSİNE GİTMESİN YETERKİ. BİZ ÖĞRETMENLER UZLAŞAMAZSAK ÇOCUKLARIN BİRLİKTE BİRŞEYLER YAPMASINI NASIL BEKLEYEBİLİRİZ Kİ. BU ARADA KADROSUZ ARKADAŞIMLA DA AİLECEK GÖRÜŞÜRÜZ VE KENDİSİNİ DE KİŞİLİĞİNİDE TAKDİR EDİYORUM İYİ Kİ VAR VE BİRLİKTE ÇALIŞIYORUZ.:congratulationscut4
 

Hoşgeldin!

Sitemize hoşgeldiniz, avantajlardan yararlanmak için kayıt olabilirsiniz.

Kayıt Ol!

23 Yıldır Sizlerle

23 yıldır sizlerleyiz. Türkiye'nin ilk okul öncesi eğitim platformu
Geri
Üst