BATİKLERİMİZ

  • Konbuyu başlatan Konbuyu başlatan mrym_krtl
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Okuma süresi: 0:07
Puanları 0
Solutions 0
Katılım
17 Ocak 2007
Mesajlar
15
Tepki Skoru
0
Puanları
0
Yaş
44
Konum
istanbul
@mrym_krtl
çok güzel,teşekkürler...
 
Çok güzel ellerinize ve emeğinize sağlık:):):)
Teşekkürler...
 
arkadaşlar ben çok yoğun çalışıyorum. cevaplar geç olacak. herkese teşekkürler.
öncelikle baran; mesajına cvp yazmadım 15 özel mesaj yazmadığım için gönderemiyomuşum.
nasıl yaptım. beyaz tşört aldık bildiğin çamaşır ipini böldüm çünkü kalın 3 ip çıkıyor sanırım. onunla tşörtü sıkı sıkı sarıyorsun ardınan ılık suyun içine toz boya döküyorsun bir kaç renk de hazırlayabilirsin. tşörtü çocuğa verip istediği kısmını istediği boyaya batırmasını sağlıyorsun . fazla beklemeden soğuk suyun altına sokup biraz sıkıyorsun
ipleri keserek çıkarıp bir silkeleyip kuruması için asıyorsun
 
teşekkürler..
 
çok hoş olmuşlar arkadaşım.teşekkürler
 
paylaşım için teşekkürler
 

Hoşgeldin!

Sitemize hoşgeldiniz, avantajlardan yararlanmak için kayıt olabilirsiniz.

Kayıt Ol!

23 Yıldır Sizlerle

23 yıldır sizlerleyiz. Türkiye'nin ilk okul öncesi eğitim platformu
Geri
Üst