arkadaşlar ben çok yoğun çalışıyorum. cevaplar geç olacak. herkese teşekkürler.
öncelikle baran; mesajına cvp yazmadım 15 özel mesaj yazmadığım için gönderemiyomuşum.
nasıl yaptım. beyaz tşört aldık bildiğin çamaşır ipini böldüm çünkü kalın 3 ip çıkıyor sanırım. onunla tşörtü sıkı sıkı sarıyorsun ardınan ılık suyun içine toz boya döküyorsun bir kaç renk de hazırlayabilirsin. tşörtü çocuğa verip istediği kısmını istediği boyaya batırmasını sağlıyorsun . fazla beklemeden soğuk suyun altına sokup biraz sıkıyorsun
ipleri keserek çıkarıp bir silkeleyip kuruması için asıyorsun