Atatürk Slaytı

  • Konbuyu başlatan Konbuyu başlatan fyigit
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Okuma süresi: 0:04
Puanları 0
Solutions 0
Katılım
18 May 2006
Mesajlar
1,558
Tepki Skoru
0
Puanları
0
@fyigit
harika olmuş hocam....müzik olsa tamam yani ..okurken bile tüylerim diken diken oldu
çok teşekkür ederim :=(
 
müzik çıkmadı:(:(:(
 
heeeeeeeee ben şimdi gördüm ses düğmesini açabilirsiniz diyo..ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM HOCAM :)
 
ben buradan yüklüyorum müzik açılıyor sende neden çıkmadı acaba merak ettim şimdi çünkü müziğiyle bütünleşiyordu :(
 
rica ederim müziğiyle seyredebildiğinize sevindim :)
 
Gerçekten çok güzel teşekkürler canım.
 
rica ederim canım
 

Hoşgeldin!

Sitemize hoşgeldiniz, avantajlardan yararlanmak için kayıt olabilirsiniz.

Kayıt Ol!

23 Yıldır Sizlerle

23 yıldır sizlerleyiz. Türkiye'nin ilk okul öncesi eğitim platformu
Geri
Üst