Arkadaşlar hepimizin sinirleri olduğunca gerildi. biz köşemizde bekleyip sızlanırken sınıf öğretmenleri yerimize göz dikti ücretli çalışanlar ayağımıza çelme takarken birde bu sıkıntı doğdu artık tepkilerimizin dozunu yükseltelim medyayı yanımıza alalım biz diğer forumlarda birlik olmayı başardık medya ,basın, sendikaları mail,telefon yağmuruna tuttuk millet 60 günde okulönceci oluyor biz kenarda durumuahvalimizin ne olacağını düşünüyoruz lütfen biraz hareket google da tüm medyanın iletişim mail numaralarına ulaşabilirsiniz kim ne yorum yazacak diye bekleyeceğimize kendi lehimize faydalı olacak bir girişimde bulunalım haksızmıyım birlikten kuvvet doğarmış .