arkadaşlar eğer atama olursa kadro puanları acaba kaça düşer fikri olan var mı?:474cu:
bence 35 e düşer muhtmelen ama bunu biliyorumki baya düşecek puanlar....
şuan okulöncesinde atamayı bekleyen tam olarak kaç kişi var resmi olarak bir yerden okuyan varmı arkadaşım okulöncesi daireyi aramiş ve 30 bin kişinin bmezun olarak beklediğini öğrenmiş ama herkes başka şeyler söyilüyor
yok hocam ya o kadar yokuz sanmıyorum 10 bin civarı olabilir belki ama ?şuan okulöncesinde atamayı bekleyen tam olarak kaç kişi var resmi olarak bir yerden okuyan varmı arkadaşım okulöncesi daireyi aramiş ve 30 bin kişinin bmezun olarak beklediğini öğrenmiş ama herkes başka şeyler söyilüyor
Sitemize hoşgeldiniz, avantajlardan yararlanmak için kayıt olabilirsiniz.
Kayıt Ol!