Atama puanları

  • Konbuyu başlatan Konbuyu başlatan felsefem2001
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Okuma süresi: 0:05
Puanları 0
Solutions 0
Katılım
31 Ara 2010
Mesajlar
15
Tepki Skoru
0
Puanları
0
@felsefem2001
arkadaşlar eğer atama olursa kadro puanları acaba kaça düşer fikri olan var mı?:474cu:
 
atama ocak mı o belli değil daha hocam ne puanı! :ggggdw::ggggdw: sizinki doğmamış çocuğa don biçmek gibi bir soru olmuş...
 
bence olursa 40 düşer çünki 4000 kişi falan kalmıştır gibime geliyor.tahmin tabiyki
 
bence 35 e düşer muhtmelen ama bunu biliyorumki baya düşecek puanlar....
 
30 puan üstü atanmayı bekleyen 5235 kişi var meb açıkladığı remi sayı bu,30 paun altıda bence 500 kişi vardır
 
arkadaslar 50 puan üstü bekleyen çok kişi var bence 45 bile sıra zor gelir öncellikle kadrolu atama yapar meb.daha sonra boşalan yerlere sözleşmeli oda 2000i geçmez.benimki sadece tahmin inşallah hepimiz atanırız
 
taban 0 olsun rehberlikteki gibi aynı atanamayan kimse kalmasın. inşallahhhhhhhhhhhhhhhh.aminnnnnnnnnnnnnnnnnnn
 
şuan okulöncesinde atamayı bekleyen tam olarak kaç kişi var resmi olarak bir yerden okuyan varmı arkadaşım okulöncesi daireyi aramiş ve 30 bin kişinin bmezun olarak beklediğini öğrenmiş ama herkes başka şeyler söyilüyor
 
şuan okulöncesinde atamayı bekleyen tam olarak kaç kişi var resmi olarak bir yerden okuyan varmı arkadaşım okulöncesi daireyi aramiş ve 30 bin kişinin bmezun olarak beklediğini öğrenmiş ama herkes başka şeyler söyilüyor

mümkün değil 30 bin ya öle şey olurmu allah aşkına meb iyice kendinden geçti..
 
şuan okulöncesinde atamayı bekleyen tam olarak kaç kişi var resmi olarak bir yerden okuyan varmı arkadaşım okulöncesi daireyi aramiş ve 30 bin kişinin bmezun olarak beklediğini öğrenmiş ama herkes başka şeyler söyilüyor
yok hocam ya o kadar yokuz sanmıyorum 10 bin civarı olabilir belki ama ?
 
o 30 000 ek alımla atanacak kişi sayısıdır... :)) bizim bölümden 30 000 kişi yoktur.. ayrıca bizden 30 puan üstüde 5 bin küsür kişi varmış zaten... her söylenene inanasaydık...!! ohhoooo:)
 
evet arkadaşlar biz hiç sandığımız kadar az değiliz bakanlık okulöncesi öğretmeninde sıkıntı olmadığını sadece ücretli çalışacak okulöncesi öğretmennin az olduğunu bu yüzdednde diğer branştakı öğretmenlere 60 saatlik seminer verilip ücretli olarak çalıştırılacağını seminere kalılan kişilereduyrulmuş
 
BİR SİTEDEN ALINTI ARKADAŞLAR İNŞALLAH DOĞRUDUR.HADİ BAKALIM HAYIRLISI:emot68:
Hocalarım atamalar torba yasada imiş torba yasada imiş bu hafta meclisten geçecekmiş ve de bu atama sadece bizim içinmiş sözleşmelilerin kadroya geçirilmesi ayrı bi durummuş hadi hayırlı olsun buşra hoca feyzi hoca veli fırat hoca ile birlikte milli eğitim komisyonu başkan vekili nejat birinci ile görüştük hadi hayırlı olsun
 
bakın bu net bir bilgidir 30 puan üstü atama bekleyen 5235 kişi 30 puan altıda var hala kaç kişi atanacak diye soran var ,AKİM ve BİMER e mesaj atalım bizden bu yıl çok az aldılar heryerde öğretmen açığı çok fazla diyorlar bunları maillerle yüzlerine vuralım sayılı haftalar kaldı hadi bakalım
 

Hoşgeldin!

Sitemize hoşgeldiniz, avantajlardan yararlanmak için kayıt olabilirsiniz.

Kayıt Ol!

23 Yıldır Sizlerle

23 yıldır sizlerleyiz. Türkiye'nin ilk okul öncesi eğitim platformu
Geri
Üst