Astronot olduk uzayı tanıdık.

  • Konbuyu başlatan Konbuyu başlatan MouSTaPHa83
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Okuma süresi: 0:00
Puanları 36
Solutions 0
Katılım
6 May 2006
Mesajlar
1,347
Tepki Skoru
0
Puanları
36
Yaş
42
Konum
Elmalı/ANTALYA - Bandırma,Akçay/BALIKESİR
@MouSTaPHa83
.
 

Ekli dosyalar

  • DSCF1082.jpg
    DSCF1082.jpg
    53.3 KB · Görüntüleme: 27
Paylaşımınız için teşekkürler.
 
uzay ve dünyamız ile ilgili çalışma güzel olmuş hocam...:7:
 
Ben bunu aslında sanat etkinliğinden çok fen deneyi niteliğinde yaptırmıştım çocuklara. Uzaya çıkan astronotların uzayda neler görebileceğini sorarak onları resmetmelerini istedim. :)

Hmm o günün deneylerini ve uzayla ilgili anlatımlarımı da bir ara yüklerim fen-doğa başlığına :)
 

Hoşgeldin!

Sitemize hoşgeldiniz, avantajlardan yararlanmak için kayıt olabilirsiniz.

Kayıt Ol!

23 Yıldır Sizlerle

23 yıldır sizlerleyiz. Türkiye'nin ilk okul öncesi eğitim platformu
Geri
Üst