Arkadaşlar sınav nasıl geçti??

  • Konbuyu başlatan Konbuyu başlatan serdilan
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Okuma süresi: 0:02
İnşallah bu akşam cevaplar yayınlanır da bakarız arkadaşlar cevaplarımızı unutmadan : )

 
ben çoğunu son anda değiştirdim :)vala bu akşam yayınlanırsa belki aklıma gelir cvplar ..sonradan cevaplar hiçç kalmaz aklımda:)
 
arkadaşlar birinci sınavımız ile bu sınav soruları arasında bayağı bi fark vardı değil mi. bu sınavda hiç çıkmaz dediğimiz yerden soru sormuşlar. cevaplarını bile arayıp bulamıom :D
 
arkadaşlar birinci sınavımız ile bu sınav soruları arasında bayağı bi fark vardı değil mi. bu sınavda hiç çıkmaz dediğimiz yerden soru sormuşlar. cevaplarını bile arayıp bulamıom :D

evet bencede :)
 
ben soruları bile hatırlamıyorumm :16:
 
hala yayınlanmamış : (
 
açıklandığını kim duyarsa söylesin :)
 
​tamamdır : )
Hala açıklanmamış . ilk sınavların cevapları pazartesi günü açıklanmıştı :/

:)), evet hala açıklanmadı cevapları unutmaya başladım ya:( gerçi soruları görünce hatırlarım :)
 
. inşallah sorularınrı görünce hatırlarız canım . 20 gün bide bekleyemem :(
 
Cevaplarımızı unutursak en az 20 gün sonuçların açıklanmasını beklemek zorunda kalacağız .
 

bende :)
330 soruya tekrar bakarım ama 20 gün bekleyemem .
 
ne sınawı??
 
hmm....o ne demek?
 

Hoşgeldin!

Sitemize hoşgeldiniz, avantajlardan yararlanmak için kayıt olabilirsiniz.

Kayıt Ol!

23 Yıldır Sizlerle

23 yıldır sizlerleyiz. Türkiye'nin ilk okul öncesi eğitim platformu
Geri
Üst