Arkadaşlar okulöncesi genel müd. görüştüm.....

  • Konbuyu başlatan Konbuyu başlatan berfe86
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Okuma süresi: 0:03
teşekkürler berfe86 :)
 
ne demek yeliz hocam önemli değil:))
 
veeee şuanda kaçkere yolladım bi bilseniz başka varsa yollayalım arkadaşlar cvp gelirse herhangi birinden hemen paylaşırım burda :)
 
benim başbakanlığa attığım maile dün cvp geldi gönderdiğim mail incelenmiş ve gerekli yerlere iletilmiş öle yazıyo.... hocam hadi hayırlısı nimet çubukçuyada ulaşmaya çalıştım geçen hafta özel kalemiyle konuştum şehir dışında olduğunu söledi ozel kalem diye mail adresi yazdım ya yukarda onu verdiler valla nereyi arayacamı şaşrdım.....
 
anladım berfe hocam bende aynı durumdayım akrabam soy sop kim varsa etrafımda verdiğin Link ve örnekleri maille gönderdim gönderin dedim gönderdiklerini sölediler HAKKIMIZDA hayırlısı artık
 
evet hocam atanacaz inş allahın izniyle allah yar yardımıcımız olsun her hangi bi yerle görüşürsek yine hberleşelim maillere devam ben çıkıyorum şimdilik kendinize dikkat edin....
 
arkadaşlar bende şimdi mail attım verdiğiniz adreslere.İzmir in bir ilçesindeyim ve burada 3-5 kişi kaldık ama kesinlikle ücretliğe başvurmayacağız bizler hep birlikte olursak başarırız burdan sizlere tam destek...
 
Sayın ...........,

AK Parti İletişim Merkezi’ne yapmış olduğunuz 1006301 numaralı başvurunuz, Milli Eğitim Bakanlığı'na iletilmiştir. Bakanlığın ilgili biriminden gelen cevap aşağıda yer almaktadır.


Milli Eğitim Bakanlığı Cevabı:
2010 yılında bütün kamu kurumlarına verilen toplam 100 bin kadronun 41 bini öğretmenlere verilmiştir. Diğer bir ifadeyle kamu kurumlarına verilen kadroların % 41’i öğretmenlere verilmektedir. Yapılan hiçbir hata söz konusu değildir. İmkânların el verdiği ölçüde öğretmen atamaları yapılmaktadır. Ayrıca; Kontenjan dağılımında hiç bir branşa haksızlık yapılmamıştır. Verilen kadrolar her branşın öğretmen açığı oranına göre kontenjan verilmiştir. İyi günler dileriz.


Bilginize sunar sistemimizi kullandığnız için teşekkür eder, iyi çalışmalar dileriz.
Saygılarımızla...

AK PARTİ GENEL MERKEZİ
HALKLA İLİŞKİLER BAŞKANLIĞI
AKİM
444 25 44



bana gelen mailin açıklamsa bu arkadaşlar haksızlık yokmuşşşşşşşşşş
 
arkadaşlar merhaba eğer böyle cevaplar alabiliyorsak demekki sesimiz biyerlere ulaşıyor durmak yok devam.fazla giremiyorum bu aralar çok yoğun iftar olayları var malum.ama hep yanınızdayım ve gece geç saat bile olsa mailler atıyorum.
 
meb tarsusa bakın başvuru 3.ve 3.sınıflarada var bunlar okuyanlarla açığı kapatacaklar ne yapabiliriz arkadaşlar yardımmmmm
 
arkadaşlar herkes bulunduğu yerdeki eğitim sen ve türk eğitim sen e gitsin durumu anlatın geçen seneki gibi bi danıştay kararı olursa hepimiz atanırız hadi birlik olalım destekkkkkkkkkkkk
 
arkadaşlar dün form siteye giremedim bugünde rahatsızdım telim kapalıydı yazamadım ama şimdi haber aldım hani basından sesimizi duyuralım diye,bir arkadaşımın basında akrabalarından biri var demiştim,işte dün durumumuzu anlatmış arkadaş, referans gazetsinde yazımız şıkmış yani ben henüzalmadım önce siteye bi yazayım dedim.sitedeki üç dilekçe örneği vardı ya onları yollamıştım arkadaşıma o da telden anlatmış işte direkt okumuş kısacası bugn referans gazetesinde 3 sayfa da olduğunu döylüyor.
 
üctretli öğrtmenliğe hayır-ve 10 bin alım istiyoruz adlı sitedeki yazılarımız (aynen mi harmanlanmış mı bilmiyorum ama)bugün referans gazetesi 3.sayfada çıtı dedi.Birde yazıyı çıkaranla arkadaşım arasında şöyle bi konuma geçmiş.bu yazı şikayet mahiyetnide 3- 5 kişinin yadığı bi yazı gibi yani eğitimsen gibi kurumsal yönden bize destek veren bi kurumla olsaymışız (sendikamız yok ya henüz) dahaçok ses getirirmiş vs.
 
şimdi aldım baktım evt beklediğim gibi bi haber değil,olmamış off ya kpss konulu bi haberin içinde geçmişler:( oda açıklamalı olarak değil,bi kaç cümleyel bildiğimiz şeyler yani..üzgünüm:(
 

Hoşgeldin!

Sitemize hoşgeldiniz, avantajlardan yararlanmak için kayıt olabilirsiniz.

Kayıt Ol!

23 Yıldır Sizlerle

23 yıldır sizlerleyiz. Türkiye'nin ilk okul öncesi eğitim platformu
Geri
Üst