Ben evde kendi halime çalışmaya başladım yavaştan yavaştan ama bu yıl konular genişletildi soru tipleri değişti diyorlar dersanaya gitmelimiyim yoksa evde böyle kendi halimemi çalışmalıyım bir türlü karar veremiyorum
arkadaşlar sizce ne yapmalıyım bir fikri olan varsa yardımcı olursa çok sevinirim.:36_7_8: