AÖF 1.Sınıf Öğrencilerinin Paylaşım Başlığı (2011-2012)

vizelerimde pek iyi gelmiyecek bu yüzden finallere çok çalışmam gerek ve güzel bi çalışma yapmam lazım...
 
Dilara ben de seni örnek verdim zati:)bana çalışma yöntemlerini sordu,ben de senin yöntemini sundum Melek arkadaşımıza:)
 
evet anladım :))
 
arkadaslar e televizyonu unutmayın çok faydalı oluo
bi yere giderken derslerin telden bile videosunu izleyip dinleyebilirsiniz. özellikle konuları çalıştıktan sonra pekiştireç görevi görüo. hepinize başarılar
 
teşekkürler..telefondan derken o nasıl yapılıyor yani cepten mi giriyosun e televizyona?
 
kehribar hcm tşk bu öneriniz için..hiç denemedim bunu ama bakıcam:)
 
telefondan derken yani A.O e öğrenme portalından e-televizyondan derslerimizle ilgili videoları pc ye yükledikten sonra mobil aygıtlarımıza da atıp dinleyebilir ve seyredebiliriz. ben öyle yaptım
:17:
 
teşekkürler:)
 
serdilan ders çalışırken e televizyonu kullanıyor musun?
 
ben izlemedim hiç konuları okumaktan bakamadım daha. dilara sen kullanıyo musun?
 
ben vizelerden önce bakmıştım 1-2 kez ama sonra bakmadım konular değiştiği için bazı üniteler yok mesela ben ingilizce konularını bulamadım.
 
yeni kitaplarımınız hangi tarihte alacağız bilen var mı?
 
yeni kitaplarımızı hangi tarihte alacağız bilen var mı ?
 
KAYIT YENİLEME TARİHLERİ 13 - 24 Şubat 2012
Bu tarihlerde almamız lazım . ama aöf nin ne yapacağı belli olmaz .
 
teşekkürler :) . peki öğrenci kimlik kartlarımız değişecek mi ? yoksa sadece bankaya parayı yatırp bürodan kitaplarımızı mı alıcaz bu kadar mı?
 
teşekkürler :)
 
sınav kitapçıklarımız yayınlandı !
 
sanırım geçiyorum :3:
 

Hoşgeldin!

Sitemize hoşgeldiniz, avantajlardan yararlanmak için kayıt olabilirsiniz.

Kayıt Ol!

23 Yıldır Sizlerle

23 yıldır sizlerleyiz. Türkiye'nin ilk okul öncesi eğitim platformu
Geri
Üst